Hundesonens snaphjørne!

525 innlegg i emnet

Er det noe interesse for en dag med søkskurs videre på det som var på lørdag? Fikk to tilbakemeldinger i går så litt vanskelig å vite om folk i det hele tatt gidder å følge med Skal tilbake i slutten av november, men gidder ikke styre med det hvis folk ikke synes det er artig å følge med på, da blir litt av poenget borte. 
Jeg likte det godt lærte masse ! :)

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke ut som noen har i dag. Satt meg opp på onsdag foreløpig. Men kan alltids ta resten av dagen i dag også  :D

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er intr i en halv dag? At mab deler, jeg kan feks ta formiddag. Om noen jobber ol :ahappy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 15.10.2017 at 11:02 PM, Ozzy said:

Er det noe interesse for en dag med søkskurs videre på det som var på lørdag? Fikk to tilbakemeldinger i går så litt vanskelig å vite om folk i det hele tatt gidder å følge med :P Skal tilbake i slutten av november, men gidder ikke styre med det hvis folk ikke synes det er artig å følge med på, da blir litt av poenget borte. 

Jeg vil gjerne se :D 

jeg er ganske dårlig på å gi tilbakemeldinger, da jeg ser snappen rett før jeg legger meg, evt tidlig neste morgen. Da har som oftest folk logget av :lol: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så gøy å følge soniser på snap! :D

Mange har jo også instagram, hadde vært gøy om #hundesonen ble mer brukt også syns jeg! :)

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Det er så gøy å følge soniser på snap!
Mange har jo også instagram, hadde vært gøy om #hundesonen ble mer brukt også syns jeg!
Enig! Håper virkelig ikke snappen "dør ut." Er så koselig å følge med, og ha den selv nå og da :)

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Enig! Håper virkelig ikke snappen "dør ut." Er så koselig å følge med, og ha den selv nå og da

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Veldig enig! Kjipt at folk ikke melder seg på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal debutere på sonensnappen imorgen! Er det noe spesielt dere vil høre om? :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Teserere skrev:

Jeg skal debutere på sonensnappen imorgen! Er det noe spesielt dere vil høre om? :)

Valpebilder!!!  :jump: 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 minutter siden, Stine skrev:

Valpebilder!!!  :jump: 

Seff! 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg heiv meg på torsdag :) Skal kjøre ambulatorisk praksis med skolen og så på smellerkurs. Er det noe dere vil jeg skal fokusere på? 😊

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg heiv meg på torsdag  Skal kjøre ambulatorisk praksis med skolen og så på smellerkurs. Er det noe dere vil jeg skal fokusere på?

Har du passord? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Kristin_nord skrev:

Har du passord? :)

Har det hvis det er det samme som i juli :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg heiv meg på torsdag  Skal kjøre ambulatorisk praksis med skolen og så på smellerkurs. Er det noe dere vil jeg skal fokusere på?
Jeg vil gjerne vite tips og triks i smeller siden jeg akkurat har startet med det. :)

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok meg den friheten å ordna ei litt lengre liste i påmeldingstråden, dessverre ble det dobbelt åpenrom . Fant ikke ut hvordan jeg ordna enkelt fra mobil :lol:

Håper folk melder seg på, ser i dag og søndag er åpen i uka her blant annet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heiiiiii alle sammen ! :)
Er det noen av dere som kunne tenke seg å ta over snapstyringa? Altså, kanskje prøve å mase folk inn på lista. For det er utrolig trist med så mye tomheter. :(
Også sender du søndager ut en påminnelse med brukernavn/passord og gjør det så hyggelig som mulig

Jeg er desverre så mye i dårlig form om dagen at jeg har ikke energi til noe som helst egentlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Kristin_nord skrev:

Heiiiiii alle sammen ! :)
Er det noen av dere som kunne tenke seg å ta over snapstyringa? Altså, kanskje prøve å mase folk inn på lista. For det er utrolig trist med så mye tomheter. :(
Også sender du søndager ut en påminnelse med brukernavn/passord og gjør det så hyggelig som mulig emoji4.png

Jeg er desverre så mye i dårlig form om dagen at jeg har ikke energi til noe som helst egentlig.

Kan prøve meg. Må jo holde det gående :D

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje bare minne om at det bør være lav terskel selv om man har vanlig jobb, det er jo helt normalt at man ikke kan fylle HELE dagen med hund :) . 

8 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Mirai skrev:

Kanskje bare minne om at det bør være lav terskel selv om man har vanlig jobb, det er jo helt normalt at man ikke kan fylle HELE dagen med hund :) . 

Veldig enig. Det er jo greit at man ønsker snapen innimellom fordi man skal noe hunderelatert men ellers så er det helt lov med hverdager!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker også at det bør være rom for å ikke alltid fylle hele snappen med bare hund hele tiden.

Selv tror jeg at mange kan ha blitt skremt bort fordi det i starten var om å gjøre å vise mest mulig hundesporter, og ha snappen når man var på stevner osv. 

Det er kjekt å følge det altså, men jeg tror at flere hadde ville meldt seg på hvis man følte det ble litt lavere terskel for at man kan vise den hverdagen man faktisk har. 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo gøy å se på variasjonen av hva slags liv folk på sonen har og hva de fyller dagene med I tillegg til hund! 

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha snapen i morgen. Er det noe spesielt dere vil se/jeg skal snakke om? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er gøy å se hverdagen til folk og hvordan de aktiviserer hundene sine, uansett om det er hverdag eller kurs/konkurranse :)

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kan prøve meg. Må jo holde det gående
Jippiiii! Takk

Klart - det var vel for å bli kjent med hverandre. Jeg blir bare glad om noen fyller ukene, trist å gå fra å krige om dagene til å ha en opptatt dag i uka

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er like nysgjerrig på folka som hundene, så post gjerne hva som helst :D !

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Black Friday Salg til Hund
  • Nye innlegg

• Jeg likte ikke sjokolade, var alltid kjempe skuffet hvis noen hadde kjøpt sjokolade som lørdagssnop nå velger jeg nesten alltid sjokolade  
    • Men var det ikke litt sånn før? I barnehagen jeg gikk i som liten, måtte alle drikke en kopp melk pr måltid. MÅTTE, faktisk. Det beste var at melka alltid sto ute i romtemperatur. Lenge. Så det smakte skikkelig dritt. Det gikk mange år før jeg drakk melk igjen, for å si det sånn
    • Det må nesten @mud svare på som har en Puli
    • Jeg er ikke så sikker på det jeg har utheva. Jeg tror hun elsker prestisje og eget ego mye høyere. Jeg klarer bare ikke å få det til å bli kjærlighet når man ønsker de man liksom skal elske så mye vondt. Det denne dama driver med er dyreplaging like mye som de som slår bikkjene sine, og hun burde rett og slett ikke få lov til å eie hund. Dessverre er hun nok ikke spesielt unik, så det er flere som burde bli fradømt retten til å eie hund på samme grunnlag, også her i landet. Det burde faktisk være en enkel sak å finne hjemmel i loven for noe sånt, med paragrafer som stiller krav til livskvalitet og naturlig utfoldelse.  ----- Mulig jeg stiller ting litt på spissen nå, men jeg husker ramaskrikene da hunden Lukas ble druknet festet til et betongrør i Moss for noen år siden. Og ja, det er klart det var helt grusomt, men sammenlignet med bulldoger og mopser, så vil jeg si Lukas slapp billig unna. Han led veldig i få minutter, mens disse med flate snuter lider nesten like mye hele livet. Liten tvil om hva som er verst i mine øyne. Derfor virker det merkelig at langvarig lidelse er mer akseptert enn den kortvarige. Ja, Lukas døde, men helt ærlig, så synes jeg at død ikke bør være den avgjørende faktoren, for da opphører lidelsene. Det er mengden og lengden på lidelsene som burde være avgjørende.
    • Synes det er kjekkere med to enn en hund alene. De har selskap i hverandre og jeg har selskap i dem.  Er jo ikke til å se bortifra at man har mer fritid som singel og kjekt å kunne bytte litt på hundene så man ikke sliter dem ut. 
  • Nylig opprettede emner