Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens snaphjørne!


Kristin_nord
 Share

Recommended Posts

Jeg syntes nesten det ble litt sånn stressende å skulle huske å snappe jeg :P Jeg glemte det litt bort til tider. Det ble for mye ansvar for meg altså :/

Heldigvis tok @Kaja litt ansvar når jeg skulle rafte , så dere fikk litt mer ordentlige snaps.  Etter nærdødenopplevelsen i fjellveggen ( Jeg vet , høres overdramatisk ut , men har man høydeskrekk så føles det slik ut :P ) var jeg så mentalt sliten at jeg ikke orket mer :lol:

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Men vi trenger ikke en tråd med ukens snappere.  Vi trenger en med påmelding. Folk melder seg på selv. EN mnd av gangen. Typ:  Uke 1 Mandag  Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag  Søn

Men folkens da, hvorfor må dere på død og liv ha snapen en dag det skjer noe spesielt? Holder det ikke med snaps fra dagliglivet? Man MÅ ikke finne på noe ekstraordinært på dagen sin for å underholde

Synes det er dumt at de som har hatt snappen før får reservert plass (og flere dager!) mens de nye som vil inn må vente ukesvis. Ville det ikke vært bedre å satt "på vent" de som har hatt brukeren før

Posted Images

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Ok, sikkert helt teit, men dette kan jeg virkelig ingenting om. Har endelig fått meg tlf som kan ha snap. Har lagt til hundesonen. Men kommer ingenting derfra? Er det meningen?

Når du er der du tar bilder drar du fingeren til venstre. Så ligger alt der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 11 september har jeg fått inn en gjestesnapper. Da skal terapihunden Isa på jobb, hun har snappen hele dagen som oss andre. Jeg håper virkelig at dere spør og graver! For jeg vet at mange har tenkt tanken, eller har lyst. Hun her kan svare konkret! :)

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver meg på onsdag ? Da reiser jeg og Lio avgårde til fjells. Han skal bære kløvog forhåpentligvis rekker vi en liten jakttur om det ikke blir for sent. 

*edit* 
Blir litt forandring da vi skal overnatte ved parkeringen, så da slipper vi kløv tur inn. Da blir det ihvertfall en jakttur når vi kommer frem :-) 

Lar dere snappen stå på uendelig eller 10 sekunder? Og ved spørsmål så svarer man på disse i snappen og ikke direkte til den/de som spør? 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MonicaT skrev:

Jeg prøver meg på onsdag ? Da reiser jeg og Lio avgårde til fjells. Han skal bære kløvog forhåpentligvis rekker vi en liten jakttur om det ikke blir for sent. 

*edit* 
Blir litt forandring da vi skal overnatte ved parkeringen, så da slipper vi kløv tur inn. Da blir det ihvertfall en jakttur når vi kommer frem :-) 

Lar dere snappen stå på uendelig eller 10 sekunder? Og ved spørsmål så svarer man på disse i snappen og ikke direkte til den/de som spør? 

Pleier å ha på uendelig på bilder og vanlig på film. Synes det fungerer best :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MonicaT skrev:

Lar dere snappen stå på uendelig eller 10 sekunder? Og ved spørsmål så svarer man på disse i snappen og ikke direkte til den/de som spør? 

Jeg har uendelig hvis jeg skriver mye, og 10 sekunder på video/ellers. Svarer i snapen vanligvis, men har bare fått en liten håndfull spm/tilbakemeldinger til sammen de gangene jeg har hatt snapen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Elisabeth00 skrev:

Vi kan kanskje være med en dag. Vi gjør ikke så mye da. Tur og kos liksom :P kunne kanskje hatt det en dag vi går skogstur, så kan folk se hvordan to whippeter med fri oppdragelse oppfører seg løs og i bånd? Si i fra om det er interesse for det. :)

Det synes jeg hadde vært gøy :D mandag - torsdag er ledig neste uke, ser det ut som :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Elisabeth00 skrev:

Vi kan kanskje være med en dag. Vi gjør ikke så mye da. Tur og kos liksom :P kunne kanskje hatt det en dag vi går skogstur, så kan folk se hvordan to whippeter med fri oppdragelse oppfører seg løs og i bånd? Si i fra om det er interesse for det. :)

Ja :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg på tirsdag 19 i påmeldingstråden :) Håper det blir fint vær, hvis ikke blir det ikke så mye å se på, med to stk som helst vil være inne i regn :lol:

Er det vanlig å legge ut bilder/film på my story også? La til hundesonen nå, så har ikke fått deltatt noe enda.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elisabeth00 skrev:

Meldte meg på tirsdag 19 i påmeldingstråden :) Håper det blir fint vær, hvis ikke blir det ikke så mye å se på, med to stk som helst vil være inne i regn :lol:

Er det vanlig å legge ut bilder/film på my story også? La til hundesonen nå, så har ikke fått deltatt noe enda.

Du legger alt på mystory, og svarer "privat" til de som evt. sender noe til deg :) . 

Edit: ukedag her for tiden er helt håpløst.. mye jobb og borte. Satser på ny dag om litt, eller kanskje en helg :) . 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg kan godt ta en dag. Men jeg kan ikke snappe på jobb, og det meste av hundetrening og aktivitet med hundene foregår i mørket på denne tida. Men om dere tåler snapp i lys fra hodelykt er det bare å sette meg opp en dag. Jeg har god hodelykt :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...