Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen på Snapchat


Poter
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Wilhelmina skrev:

Samme her, men jeg skjønner jo ikke spesielt mye av det :lol: Hvor lenge ligger hver snap ute? Jeg gikk visst glipp av hele gårsdagen :hmm:

På my story ligger de 24t fra de legges ut. :) Fra 14-14,fra 18.40 til 18.40

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, tenker at det viktigere å glede seg over innblikket i andres hundehold og forholdet de deler med bikkja si, enn å føle på tilkortkommenhet fordi en sjøl ikke er ute hele dagen/konkurrerer/har lydi

Har sett flere ulike grupper har egen snapchatkonto hvor brukerne har snappen en dag/et døgn i slengen også bytter man på. Hadde ikke det vært noe for sonen? Synes det hadde vært koselig å bli bedre k

Stjerna er klar for morgendagen og lader opp voldsomt, håper dere vil følge oss!  

Posted Images

26 minutter siden, maysofie skrev:

Det beste med dette er jo å høre hvordan folk uttaler hundenavnene og hvilke dialekter folk har :lol: 

Jeg var litt spent på om dere kom til å henge med på dialekten min :lol: Er flere som synes den er vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så gøy å følge med! Men om det ikke er noe krav til kvalitet på snapene så kan jo kanskje vi ta en dag en gang og. Vi driver jo ikke med noe form for trening med hundene, kun turer i skauen og lignende, så trodde kanskje det ikke var så aktuelt da :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, maysofie skrev:

Nordlending, jeg, så for min del ikke noe problem :lol: 

Haha, ja, da er det jo ikke noe problem:lol:

Akkurat nå, Tempus skrev:

Er så gøy å følge med! Men om det ikke er noe krav til kvalitet på snapene så kan jo kanskje vi ta en dag en gang og. Vi driver jo ikke med noe form for trening med hundene, kun turer i skauen og lignende, så trodde kanskje det ikke var så aktuelt da :) 

Klart det! Vi er forskjellige her på Hundesonen og jeg synes det er fint å kunne vise frem ulike hundehold :) 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
55 minutter siden, Tempus skrev:

Er så gøy å følge med! Men om det ikke er noe krav til kvalitet på snapene så kan jo kanskje vi ta en dag en gang og. Vi driver jo ikke med noe form for trening med hundene, kun turer i skauen og lignende, så trodde kanskje det ikke var så aktuelt da :) 

Gøy med variasjon! Selv om agility er det jeg driver med hadde det vært "kjedelig" å bare fått sett agilitysnapper. Ja takk til hund i sofa, hund som går spor, hund på skogstur osv osv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Mud said:

Ehm . Jeg innser at lista muligens er satt litt høyere enn jeg klarer å følge opp *host *

Bikkjene mine bare ligger der store deler av dagen de *ler*

Jeg er normalt på jobb hele dagen, så jeg kan forsikre deg om at aktivitetsnivået er litt lavere på hverdagene. :) 

18 hours ago, Artemis said:

Jeg er helt fascinert! Finnes det hunder som ikke har lyst til å følge med deg på tur? :lol: 

 

Nå har jeg lastet ned snapchat ene og alene for å følge med dere. Dette var jo artig! ???

Og jada, og hun er slett ikke aleine. :lol: Mange egne vurderinger og meninger som må tas med i beregninga innimellom. Og så har du sånne som søstra hennes, som er med på alt og alltid vil litt mer. :heart:  

15 hours ago, Vilje said:

Samboeren min ble så fascinert av snappingen han også, så han la til Hundesonen på snapchat han også. :P

Og så lurer jeg på om jeg fikk det med meg riktig, at du har hentet Imuoto hjem igjen, @SandyEyeCandy?

Imouto kom hjem igjen i går, ja. Heldigvis ikke pga henne, men pga omstendighetene på stedet hun skulle bo. Hun er hos min pensjonerte svigerfar, hennes andre hjem, inntil hun flytter igjen til helga. :) 

14 hours ago, maysofie said:

Det beste med dette er jo å høre hvordan folk uttaler hundenavnene og hvilke dialekter folk har :lol: 

U'en i Imouto er stum, faktisk. :aww: 

14 hours ago, Poter said:

Jeg var litt spent på om dere kom til å henge med på dialekten min :lol: Er flere som synes den er vanskelig. 

Det kan jeg ikke helt skjønne at noen synes, helt seriøst. 

14 hours ago, Tempus said:

Er så gøy å følge med! Men om det ikke er noe krav til kvalitet på snapene så kan jo kanskje vi ta en dag en gang og. Vi driver jo ikke med noe form for trening med hundene, kun turer i skauen og lignende, så trodde kanskje det ikke var så aktuelt da :) 

Jeg driver heller ikke med noe trening, noe jeg føler jeg bør få litt forståelse for etter å ha bevist hva for en kamp det kan være bare å få gått på tur. :lol: 

13 hours ago, marlenbli said:

Ååh, når @SandyEyeCandy er på gråten fordi hunden er så søt :teehe:For et vakkert og ekte øyeblikk.

Jeg elsker hundesonen på snapchat allerede! :heart:

Takk. :icon_redface:

11 hours ago, Tinz said:

Så fine snapper @SandyEyeCandy, spesielt på slutten! Aiko er fiiiin ? 

Åh, takk! :kiss: Hun er den fineste jeg veit, den elskede trollbolla mi. :wub: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2017 at 9:59 PM, Poter skrev:

Klart det! Vi er forskjellige her på Hundesonen og jeg synes det er fint å kunne vise frem ulike hundehold :) 

Enig, jeg syns også det er kjempe spennende med ulike hundeholde, og ulike liv :ahappy:

Kjempe moro å følge Hundesonen på snap!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...