Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen på Snapchat


Poter
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Mirai skrev:

Takk! Jeg tenkte bare go for it fra starten av, ikke vær selvkritisk og bare lat som jeg snakker til en venn :D . 

Forresten et tips jeg kan gi videre; ikke legg tekstboksen helt i toppen av skjermen. Da blir det vanskelig å lese teksten fordi det står jo "Hundesonen" oppi venstre hjørne når snappen publiseres, men det ser man ikke mens man lager snappen.. så tekst bør litt ned fra toppen av skjermen. Og helt i bunnen er kanskje ikke det beste heller, for der har folk sånne skjermikoner. 

Og gjerne ikke sette filmer på repeat, med mindre det er mye tekst. Jeg synes i alle fall det er slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, tenker at det viktigere å glede seg over innblikket i andres hundehold og forholdet de deler med bikkja si, enn å føle på tilkortkommenhet fordi en sjøl ikke er ute hele dagen/konkurrerer/har lydi

Har sett flere ulike grupper har egen snapchatkonto hvor brukerne har snappen en dag/et døgn i slengen også bytter man på. Hadde ikke det vært noe for sonen? Synes det hadde vært koselig å bli bedre k

Stjerna er klar for morgendagen og lader opp voldsomt, håper dere vil følge oss!  

Posted Images

Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

Og gjerne ikke sette filmer på repeat, med mindre det er mye tekst. Jeg synes i alle fall det er slitsomt.

Ok, bare hadde alt på evig jeg, liker å kunne trykke videre selv hvis det er noe jeg gikk glipp av og ville ha igjen. Men det er jo litt smak og behag :) . Det er jo deilig å bare sitte og se mens det går av seg selv også. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mirai skrev:

Ok, bare hadde alt på evig jeg, liker å kunne trykke videre selv hvis det er noe jeg gikk glipp av og ville ha igjen. Men det er jo litt smak og behag :) . Det er jo deilig å bare sitte og se mens det går av seg selv også. 

Ja, er enig der. Jeg liker det går om igjen, sånn at jeg får med meg alt. Men som du sier, smak og behag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mirai said:

Forresten et tips jeg kan gi videre; ikke legg tekstboksen helt i toppen av skjermen. Da blir det vanskelig å lese teksten fordi det står jo "Hundesonen" oppi venstre hjørne når snappen publiseres, men det ser man ikke mens man lager snappen.. så tekst bør litt ned fra toppen av skjermen. Og helt i bunnen er kanskje ikke det beste heller, for der har folk sånne skjermikoner. 

Jeg pleier å gi beskjed om dette til folk. :teehe: 

Og når det gjelder kritisk innstilling til innholdet i snappene: Nå har jeg hatt snappen tre ganger, to av dem som vikar, og det er jo stort sett Aiko som er umulig, og sånn er livet med henne, så da er det det dere får se. :lol::wub: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en plan om å prate litt mer for å bryte isen med noe jeg ikke er 100% komfortabel med, men så blåste det sånn :lol:

Men kjenner jeg er mer på den at jeg poster mye uten lyd og tekst generelt. Tenker at folk tar konteksten. 

Men uansett veldig moro å ha en dag der jeg kan pøse på med snaper og vise frem dogsa :wub:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristin_nord skrev:

Jeg savner at folk spør jeg, de gangene jeg har hatt snappen så får jeg typ 4 spørsmål... dere må spørre og grave, om ALT emoji16.png

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk
 

Enig. Er mye gøyere hvis en får noen tilbakemeldinger eller spørsmål. Fleste gangene jeg har hatt den har det vært så og si tyst.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kristin_nord skrev:

Jeg savner at folk spør jeg, de gangene jeg har hatt snappen så får jeg typ 4 spørsmål... dere må spørre og grave, om ALT emoji16.png

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk
 

Tror man må legge opp litt til det, og gi folk noe å svare på :lol: Feks la jeg ut video av sleikemonstre mitt. La også ut om flere hadde slike hunder. Der fikk jeg god respons. 

Når det kommer tema, tror jeg også det blir mye lettere å spørre. Da er det noe konkret og spørre om. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ta over vikariatet til @SandyEyeCandy, men jeg kan være vikaren for vikaren hvis noen er intr å se kaos med oppussing, barn, hunder og kommende skole osv.. Jeg tør ikke å love stor underholdning, men det kommer innimellom noen helt ukorrekte snapper om både hundeliv og familieliv :lol: hvis jeg tør å poste de :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man må legge opp litt til det, og gi folk noe å svare på [emoji38] Feks la jeg ut video av sleikemonstre mitt. La også ut om flere hadde slike hunder. Der fikk jeg god respons. 
Når det kommer tema, tror jeg også det blir mye lettere å spørre. Da er det noe konkret og spørre om. 
Det er jo mye man KAN spørre om. Selv om jeg poster ett nydelig bilde av min tulling kan du f eks spørre om rasen [emoji12]

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Krutsi said:

Ikke for å ta over vikariatet til @SandyEyeCandy, men jeg kan være vikaren for vikaren hvis noen er intr å se kaos med oppussing, barn, hunder og kommende skole osv.. Jeg tør ikke å love stor underholdning, men det kommer innimellom noen helt ukorrekte snapper om både hundeliv og familieliv :lol: hvis jeg tør å poste de :whistle:

"Vikariatet" fungerer sånn at dersom det er en tom dag, så kan en bli satt opp, og dersom det brått er sånn at den som skulle hatt snappen ikke kan, så må en være parat til å hoppe inn. :) Helt supert om du også vil være med, så lenge det ikke er mest barn og oppussing, men mest hund. :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev:

"Vikariatet" fungerer sånn at dersom det er en tom dag, så kan en bli satt opp, og dersom det brått er sånn at den som skulle hatt snappen ikke kan, så må en være parat til å hoppe inn. :) Helt supert om du også vil være med, så lenge det ikke er mest barn og oppussing, men mest hund. :lol: 

Tror det skal gå greit ;) er hjemme om dagene med både unger og hunder uansett :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...