Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå juni


Kokospaniel
 Share

Recommended Posts

I dag kom vinteren tilbake til Trøndelag... Så det var like greit å jobbe et par timer overtid. Vel brukt tid. Det er mye god behandling (uten medikamenter) i god omsorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har visst fått kjæreste jeg

Fra viltkamera i skogen vår ovenfor oss. Da har vi fått fra februar til 1 juni både jerv, gaupe, ulv og Bjørn på kameraet Litt stillig.

Jeg skriver ikke så mye i Akkurat Nå lenger, men jeg vil så gjerne fortelle dere en historie, som bevis for at det skjer fine ting i verden: Jeg blei tipsa om Mortified-podcasten her på sonen for leng

Posted Images

Guest *Kat84*

Jeg trodde jeg hadde møtt alle typer galninger som er mulig å møte på jeg. Men i dag når jeg skulle på jobb ble det motbevist! 

Parkerer rett utenfor butikken, og legger merke til en krangel bortenfor. En mann står og skriker helt oppi trynet på ei dame og går helt inntil. Han var ekstremt truende, så jeg gikk bort og spurte hva han drev med.

Då hørte jeg han ropte til henne at vi var ei jæv.. fi... og han så helt vill ut. Jeg må si jeg digger svaret hennes da. Ja, jeg har det, og sånne som deg kan jo bare drømme om å få tilgang til den!! 

Han fortsatte og true og så at bare vent til hu kim ut igjen så skulle hun få se. Da så jeg at det burde han ikke sagt, for å true folk er ikke greit. 

Viste seg det var en tulling i trafikken som ikke likte å måtte overholde vikeplikt. Hadde begynt å vråbremse foran henne og hytte med neven fordi han peiset på ut i veien og hun bare såvidt klarte å stoppe for ham. 

Jeg gav henne nr mitt i tilfelle hun vil ha et vitne om hun velger å anmelde truslene. Hun tok bilde av bilen og registreringsnummeret på bilen hans, og da så det ut som at det var rett før han slo henne ned! :o

Håper det gikk greit videre... 

Nå har jeg bare litt over halvannen time på jobb igjen før jeg skal begynne og pakke og dra hjem. Så heretter blir det bare positivt heldigvis. Jeg var skjelven lenge etter dette og kjenner det koker i meg bare jeg tenker på det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, tonjek said:


Såpass ja emoji28.png Godt hun er fin uansett emoji8.png
Av nysgjerrighet; hvorfor måtte hun helbarberes?

fordi jeg ville :) hun klør ekstra på sommeren og er ganske naken enkelte partier, nå får huden puste godt og vi håper på mindre kløe. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SFX skrev:

Men det smaker fremdeles tørt :P 

Fordi du har feil pålegg sikkert... man må ha ost og smør, eller majones og noe kjøttpålegg - eller smøreost! DA går det finfint :P 

1 time siden, 2ne skrev:

Jeg er litt usikker på om det var det å berge meitemarken som var poenget? Jeg tror kanskje det heller var det at hun syns det var en ekkel ting å spise :lol: Men meitemarken overlevde, det er vel det som teller? :D 

:lol: Det er det som teller :D 

44 minutter siden, Line skrev:

Nå skal jeg innrømme at jeg tenkte akkurat det samme som deg - om hvordan spise tykke knekkebrød altså :lol: 

:lol: 

44 minutter siden, Line skrev:

Det må jo være tørt for å knekke, og hvis ikke hadde det jo vært lefse! :P 

Slagna knekkebrød er jo pyyyy!!! 

44 minutter siden, Line skrev:

Hjemme fra sensorsamling. Disse dagene går alltid fort :) 

Nå leste jeg seniorsamling og lurte på om du hadde tenkt å førtidspensjonere deg :lol: 

33 minutter siden, SFX skrev:

Det er tørt, som i potetgull, også er det tørt som i at det er støvete i halsen resten av dagen og en harker knekkebrødbiter i flere timer etterpå.

Tullejente! Man drikker selvsagt vann etterpå - og da er det ikke tørt i halsen vøtt :P 

Hjemme, fikk svingt innom Jula og plukket med meg den siste Omnia-ovnen de hadde... det er en slags liten steikovn som man kan bruke over propanbrennere - så nå gleder jeg meg til varme rundstykker til frokost i helgen :D Nå gleder jeg meg veldig til å dra på bobiltur - hvordan det går på utstillingen er egentlig ikke så nøye, bare vi får ei bra helg i bobil :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Line skrev:

Akkurat nå kjennes det ut som en fristende tanke! :lol: 

:lol: 

Akkurat nå, Tricolor skrev:

Vært på jobb. Nå har jeg spist 2 kalde karbonadekaker og 3-4 Mariekjeks. Og drikker Indian tonic water til. Det var akkurat så godt som jeg trodde det skulle være. Passe søtt og passe bittert.

:o Drikker man sånt? :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Perfect Image skrev:

Fra viltkamera i skogen vår ovenfor oss. Da har vi fått fra februar til 1 juni både jerv, gaupe, ulv og Bjørn på kameraet :D Litt stillig. 829286633ca3361b19b914442a9ba8f6.jpg

Veldig kult, men jeg hadde aldri gått ut av huset igjen :aww:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå deler venninne masse søste valpebilder av Lennie og George og jeg ble akutt valpesjuk igjen, etter at den ble bitt bort i helga og allting... sukk... Pigg vil ikke ha valp, han ble også bitt og synes de er teite og små og de biter og de står iveien når han skal tisse :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Fordi du har feil pålegg sikkert... man må ha ost og smør, eller majones og noe kjøttpålegg - eller smøreost! DA går det finfint :P 

Men poenget med å spise sunnere faller jo bort om en må dytte på masse, masse pålegg - da kan jeg jo like godt spise brød :P

2 timer siden, Siri skrev:

Hjemme, fikk svingt innom Jula og plukket med meg den siste Omnia-ovnen de hadde... det er en slags liten steikovn som man kan bruke over propanbrennere - så nå gleder jeg meg til varme rundstykker til frokost i helgen :D Nå gleder jeg meg veldig til å dra på bobiltur - hvordan det går på utstillingen er egentlig ikke så nøye, bare vi får ei bra helg i bobil :D 

Jeg måtte også innom Jula på vei hjem! Kjøpte lastestropper og blekkspruter, kunne ikke finne igjen de jeg hadde, og må jo ha sånt. Jeg gleder meg også til helga, ser ut som om vi har booket en koselig campinghytte, det er meldt perfekt SFX-vær, jeg skal få treffe nye og gamle venner, forhåpentligvis se noe pent i ringen. Men jeg er ikke så carefree om resultat, jeg da, jeg har lyst til å komme hjem med noe som gjør meg fornøyd :D Men du tok jo så mye sist, så du har kanskje innført normalfordelingskurve? På min forrige utstilling fikk jeg en excellent, en very good og en fartsbot - ikke helt det nivået jeg liker å ligge på.

Nå har jeg lagt en slagsplan for resten av kvelden. Først middag i magen, så bade Gloria, så sette på vaskemaskin (de to tingene kan ikke skje samtidig, siden begge har vannuttak fra vasken), la Gloria lufttørke litt mens jeg pakker, blåse Gloria tørr, rydde bilen, pakke mest mulig, sette på tørketrommel, pakke inn gavepremier til spesialen, sove, pakke ferdig, reise.

Har jeg glemt noe da? Jo, må kjøpe frysetørket vom i morgen, så hundene har mat på turen. Jeg har noe tørrfôr liggende, men jeg synes det er et drittfôr. Når de driter, så kommer det ut så mye at jeg må bruke tre poser, og det er mer enn det kommer ut på en uke med vom som fôr. Jeg hører så mange skryter av Dr. Clauders, men jeg synes det kommer mer ut enn jeg gir, og da er det ikke akseptabelt i min bok.

Nå må middagen snart bli ferdig! Magen rumler...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Raksha skrev:

Ikke har vi brunsnegler og ikke har vi flått - hva gjør vel litt snøfall i juni?  Hvorfor vil man bo noen annenplass enn akkurat her? :wub: 

 

Vi har heller ikke hverken brunsnegler eller flått. Og snø er det ikke mye av, selv om vinteren. Dog har vi ulv, hadde heller tatt uante mengder av de andre tingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Vi har heller ikke hverken brunsnegler eller flått. Og snø er det ikke mye av, selv om vinteren. Dog har vi ulv, hadde heller tatt uante mengder av de andre tingene...

Vi har bare en og annen streifulv, men ikke mye av det heller :ahappy: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...