Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå juni


Kokospaniel
 Share

Recommended Posts

8 minutter siden, Cavalierflat skrev:

Fikk melding i dag tidlig om at det kommer 2 x 14 kg i morgen. Hadde ikke sett for meg SÅ mye :|

 

6 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg har fortsatt ikke fått noe. men når du får så mye så lurer jeg på hvor mye jeg får :P 

Sporingen sier at det er en pakke på 14.8 og en på 14.9 kilo her. Det er til Glam, den til Foenix har jeg ikke hørt noe fra enda. Eller motsatt, jeg husker ikke hvem av dem som plutselig bor hos pappa og fikk bestilt av ham :P Jeg brukte ProPlan før jeg fikk mye fryserplass, og var fornøyd da, så skal bli spennende å prøve det igjen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har visst fått kjæreste jeg

Fra viltkamera i skogen vår ovenfor oss. Da har vi fått fra februar til 1 juni både jerv, gaupe, ulv og Bjørn på kameraet Litt stillig.

Jeg skriver ikke så mye i Akkurat Nå lenger, men jeg vil så gjerne fortelle dere en historie, som bevis for at det skjer fine ting i verden: Jeg blei tipsa om Mortified-podcasten her på sonen for leng

Posted Images

15 timer siden, Siri skrev:

Vi bruker å ha hundesprint på programmet på spesialen vår... Jeg lurer på om vi må slutte med det, for disse picardene gruser jo de litt mindre elegante briardene :o 

Siri Guldseth sitt bilde.

Siri Guldseth sitt bilde.

Kanskje jeg må bytte til picard? Dere har i alle fall en skikkelig trivelig raseklubb :D 

I kveld er det ekstraordinært årsmøte i vår klubb, og jeg er ganske spent på utfallet. Enten trekker jeg meg fra alt, ellers så går jeg inn i styret. Det er viktige saker på agendaen, og med feil styre så er det skikkelig ille for rasen. Fingers crossed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mail om noe fôr her heller, men jeg bestilte ikke med en gang jeg så meldingen her. Kanskje dagen etter eller noe sånt, så antar jeg er litt nedi bunken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2017 at 10:34 AM, Kokospaniel skrev:

Prøvd på matbutikken i kjelleren på Galleriet evt på en større Meny?

På 4.6.2017 at 0:07 PM, plutte skrev:

Coop extra på Åsane. Såg den der i går. ? (om eg ikkje tullar veldig med hukommelsen no.) 

På 4.6.2017 at 10:26 PM, mokken skrev:

Jeg vet ikke altså, men har du sjekket bondens marked? :)

 

Takk for svar allemann :) Får lete litt videre da, men er ikke så optimistisk. Hvor/hva er bondens marked @mokken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått noe fra proplan, annet enn at de skrev "gratulerer, fôr er på vei til deg" eller noe sånn et par dager etter jeg hadde bestilt. Klonene til Casper som bor hos foreldrene mine og søsteren min har heller ikke hørt noe...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte også til to adresser, iom at jeg har to hunder. Det har kommet mail om at den ene er på vei, så det kommer vel an på hvor man bor vil jeg tippe.

Nå skal jeg straks dra hjem, hive innpå ei brødskive og dra på joggetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Jeg har heller ikke fått noe fra proplan, annet enn at de skrev "gratulerer, fôr er på vei til deg" eller noe sånn et par dager etter jeg hadde bestilt. Klonene til Casper som bor hos foreldrene mine og søsteren min har heller ikke hørt noe...

:lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Wilhelmina said:

Tenkte jeg skulle bevilge meg litt nerding i dag med Norway Chess, men finner ikke ut hvor jeg kan se partiet live :icon_confused:

Tv2. :P 

 

https://live.tv2.no/sjakk

Den virka ikkje i går, derimot. Og våre tv-signaler er heilt på viddene for tida, så fekk ikkje sett det på tv heller. Men fant ein livestream på chess.com av Jon Ludvig Hammer. Den var egentlig ikkje så veldig bra. :P 

 

Gler meg til det startar!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke fått noe. men når du får så mye så lurer jeg på hvor mye jeg får [emoji14] 


Ja, spennende og se hvor mye du får. Hadde ikke forventa de mengdene. Men når jeg forer så sjelden på tørrfôr, så er det for for ett helt år iallefall :ahappy:

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, plutte skrev:

Tv2. :P 

 

https://live.tv2.no/sjakk

Den virka ikkje i går, derimot. Og våre tv-signaler er heilt på viddene for tida, så fekk ikkje sett det på tv heller. Men fant ein livestream på chess.com av Jon Ludvig Hammer. Den var egentlig ikkje så veldig bra. :P 

 

Gler meg til det startar!

Så mye ser altså jeg på TV :lol: Fant ut at jeg måtte stille inn TV2 sport som valgfri kanal, og da viser det seg at Tv-abonnement mitt fortsatt står registrert på forrige eier - jeg har bodd her i 4 år :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Cavalierflat skrev:


Ja, spennende og se hvor mye du får. Hadde ikke forventa de mengdene. Men når jeg forer så sjelden på tørrfôr, så er det for for ett helt år iallefall :ahappy:

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
 

 

Jeg trenger vel en egen jekketralle for å få det ut :lol: 
Men regner med at det holder til kurset. Og at jeg har et par år med godbiter :P 
Jeg er klar for leggetid allerede jeg. Men jeg må gå en tur til. Og feie over gulvene. Det har jeg utsatt i hele dag. Det tar virkelig på å sykle et par kilometer klokka 7 om morgenen. Det blir liksom litt for brå start for min del det.  :yawn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Til å være syk synes jeg at jeg har vært innmari effektiv i dag. Har vært i byen og handla, klippet litt plen, kalka plen og gjødsla utebed. Gikk en halvtimes tur med Bizi og var helt gjennomvåt etterpå, så formen er vel ikke helt på topp, nei. Nå må jeg sette i gang å male kjøkkeninnredningen og resten av listene, før vi får gå oss en tur igjen. Og så må jeg prøve å holde meg litt i ro, så kanskje jeg får med meg sommeravslutningen med kolleger i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikle hørt noe fra proplan. Men så er jeg litt usikker på om bestillingen min gikk gjennom, da jeg ikke husker helt om jeg fullførte bestillingen ved å trykke på linken i den mailen jeg fikk. Surrehode :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
1 time siden, tutle skrev:

 

Takk for svar allemann :) Får lete litt videre da, men er ikke så optimistisk. Hvor/hva er bondens marked @mokken

Tipper vi har den her i Trøndelag :aww: Finner du den ikke så bare gi beskjed så kan jeg sikkert få sendt i posten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Dagene går. Litt for mye ramp fremdeles, elsker å bite og hoppe høyt. Har vært på et kurs som ble ferdig for et par uker siden, og begynner på et nytt kurs på mandag.
    • Her går det i vom og hundemat, rett og slett fordi oppdretter begynte med det. Latte er nå 4 mnd. Synes det både er lettvint og greit, virker som hunden trives med maten, og det blir mindre avføring enn med tørrfôr. Har ikke regnet på om det lønner seg da. Vi har kjøpt 9 kgs esker med puppy easy pack.
    • Lurer på om dette er løsningen? Rett og slett at jeg gjør det selv  - Nå fikk jeg noe å tenke på. Takk for tips 👍😊
    • Jeg klipper min selv. Har kjøpt en billig klippemaskin på Biltema som fungerer helt supert, med flere ulike innstillinger for pelslengde. Klipper henne 3 mm på kroppen og 6mm på hale og ører. Når hun skal klippes tar jeg frem en slikkematte med leverpostei som hun koser seg med mens jeg klipper. Gjør dette ca. 5 minutter om dagen, så det tar en stund før hun er helt nedklippet, men hun slipper det stresset hos frisøren i hvert fall, og hun rekker ikke å bli lei ettersom det er såpass korte økter.
    • Sommeren nærmer seg (håper jeg), og jeg har begynt å tenke på om jeg skal klippe ned hunden i år også (som tidligere somre), eller ikke: Han blir så fin med kort lettstelt pels, Han takler varmen så mye bedre, han tørker fortere etter han har badet osv. Men; Han liker absolutt ikke denne timen det tar å klippe han ned. Hundefrisøren sier han er grei, oppfører seg bra. Men pistrer og piper. Og jeg må dra han inn "med makt". Og da blir jeg litt sånn; "Er det verd det? Skal han få slippe klippingen?" Skal / Skal ikke 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...