Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til innendørs trening


AstridB
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg blitt syk, kraftig forkjølelse pluss pluss.. Er derfor hjemme og nesten stillesittende innendørs, da all aktivitet over hvilepuls er umulig, og fullstendig ute av stand til å stimulere jakthunden vår slik jeg skulle ha ønsket med lange gåturer som hun er vant til og oppgaver ute (vi går for det meste spor).

Så nå trenger jeg noen oppgaver jeg kan gi henne hjemme innendørs, for å slite ut henne litt mentalt. Ellers blir vi sprø både jeg og hunden. Så jeg trenger noen gode tips, og gjerne litt idiotforklaring på hvordan gjøre det. Hunden er pga at vi har vært stille en ukes tid nå, ngt gira. Så oppgavene må i starten være lette, og kanskje noe vi kan bygge på etter hvert når hun skjønner hva hun skal gjøre. Hun har litt liten toleranse for å ikke greie oppgaver, og blir fort frustrert, noe som resulterer i at hun blir mer kavete og "gira".

 

Kan noen hjelpe meg med gode treninger jeg kan gjøre innomhus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en adventskalender her på sonen i desember med mange fine øvelser, der ligger også videoer med utførelse. Får ikke til å søke etter link fra mobilen men mener det skal ligge under "treningsutfordringer" eller noe sånt. Kanskje du finner noe brukandes der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...