Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til ny komfyr?


Bellare
 Share

Recommended Posts

Nokon som er gode på komfyr her inne? :P
Vi er på jakt etter ein ny komfyr, sidan eine knotten på den vi har ramla ut. Så den måtte vi tape for at den skulle klare å holde seg på plass når vi vrei om brytaren, men brytaren må takast ut for kvar gong og få ny omgang med tape sånn innimellom. Dumme komfyr...

Har eit høgt ønske om at komfyren og platene skal kunne slå seg av etter angitt tid, eg saknar det frå komfyren i leiligheta eg hadde. Synd den var integrert, ellers hadde eg tatt den med meg når vi kjøpte huset :P 

Har sett litt på Gram komfyr CC36050VX, nokon som har erfaring med den?

Så er det nokon som har tips til ein god komfyr til ein tja, max 8000,-?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker min induksjons-komfyr, som jeg kjøpte brukt for 300,- :D Platene blir fort varme og ting koker fort. Tror ikke jeg vil ha noe annet enn induksjonsovn heretter :D

Hva en induksjonsovn ligger på ny vet jeg ikke, men du får helt sikkert en fin induksjonsovn til 8000,- :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å finne igjen modellen vi kjøpte, men ingen butikker har den inne nå. Det er induksjonstopp med timer og boost-funksjon og ovn med varmluftsfunksjon, integrerbart steketermometer, en hel rekke ferdiginnstilte programmer for steking, mulighet til å legge inn egne program og dampprogram til rensing. Det er en Gorenje, kosta rundt 10k ny tror jeg men vi fikk den for rett under 8000 på et søndagstilbud (alltid lurt å sjekke nettbutikkene for helgetilbud/søndagstilbud). Jeg elsker den! Nok til at jeg håper vi ikke kjøper hus med integrerte hvitevarer, for jeg vil ha med meg komfyren min :P

Edit: den her har de samme egenskapene men med brytere, vi har touchpanel på alt. Dette er mye ovn for pengene!!

https://www.prisjakt.no/product.php?p=3005006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Bellare skrev:

Glømte å skrive at det må vere keramisk topp emoji87.png Ingen planar om å kjøpe alt nytt av gryter og steikepanner emoji28.png

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
 

Har du magneter på kjøleskapet? Om magneten fester seg på kjelebunnen kan den brukes til induksjon, ikke sikkert du må bytte ut alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du magneter på kjøleskapet? Om magneten fester seg på kjelebunnen kan den brukes til induksjon, ikke sikkert du må bytte ut alt [emoji4]


Åå, det viste eg ikkje! Skal prøve det ut i kveld [emoji4]

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...