Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyrepensjonat mellom Telemark og Kristiansand


Guest lijenta
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

Hei!

Sønnen skal på tur til Kristiansand i sommer og det er så klart akkurat da jeg jobber døgn ellers hadde hunden vært her. Har dere noen kennel eler private å anbefale? Det er sthansuka han reiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
14 minutter siden, yurij skrev:

http://www.frolandhundepensjonat.no/   De har en veldig kjip nettside :/  Flinke folk, stort innegjerdet jorde for hundene og fint turterreng. Hva slags hund er det? Har ei venninne som tar i mot feriegjester innimellom 

Det er en blanding mellom Bc og collie eller spaniel. Mest Bc i denne. Hun er en voksen dame på ca 7 år. Hun er grei med mennesker  foruten når du ikke har gitt henne nok oppmerksomhet på en stund kan hun få selektiv hørsel :) men andre hunder kan bli litt mye. Gjeter og stresser dem med napping kan da skje. Her i hos meg så jobber vi med det å ikke få lov til å gjete på dem andre og Niri hjelper til for han driter i a til han har fått nok og gir a et varselbjeff da skjerper damen seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Hadde håpet det kom flere forslag jeg da. :) men bra det har kommet noen. Jeg syntes ikke damen er vanskelig å passe men jeg skal som sagt jobbe den helgen i uka som han håper på pass. Og jeg jobber døgnvakt den helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, lijenta skrev:

Det er en blanding mellom Bc og collie eller spaniel. Mest Bc i denne. Hun er en voksen dame på ca 7 år. Hun er grei med mennesker  foruten når du ikke har gitt henne nok oppmerksomhet på en stund kan hun få selektiv hørsel :) men andre hunder kan bli litt mye. Gjeter og stresser dem med napping kan da skje. Her i hos meg så jobber vi med det å ikke få lov til å gjete på dem andre og Niri hjelper til for han driter i a til han har fått nok og gir a et varselbjeff da skjerper damen seg. 

Ok, hun har to bullehanner fra før så da er det kanskje ingen god idè ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, yurij skrev:

Ok, hun har to bullehanner fra før så da er det kanskje ingen god idè ? 

Vil si litt begge deler. Hmm hun er jo vant til å omgås andre hunder men det kommer akkurat ann på hvordan gutta tar gjetingen og nappet for det er skjeldent nå at hun gjør det men det hender jo. Og noen liker det ikke i det heletatt og da skjærer alt seg mens andre de gjør som Niri. Å vanskelig dette. Hun har jo hatt flere år i en flokk også bak seg. og hun er roligere nå enn hun var da han tok over hunden i vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...