Gå til innhold
Hundesonen.no

Bomkjøp selges


Recommended Posts

Prøver altså da og selge videre mine bomkjøp, som enten er for små eller store. 

Sort true love sele. Brukt et par ganger men fremstår som ny. Størrelse M chest - 56-69cm. Størrelsen synes jeg er villedende. Den passer forsåvidt på en 13 kg tung pyrre, men ble for trang i albuene og innstillingene på det ytterste. 100,-HTB1CYxjHFXXXXX_XVXXq6xXFXXXa.jpg.81dafe077b18d2d5a35cdb57cf2816e4.jpg

Jaktdekken av merke jægerens. Helt nytt og ligger fremdeles i pakken. Det er i størrelse 1 som i følge baksiden er min-maks omkrets er 49-55cm. Eksempel på rase: Dachs. Alt for liten til pyrre. 100,-

image_3153_2998.jpg.2e64d44332cb78d79f254d0e5e2eb222.jpg

Helt ny hurtta lifeguard sele i størrelse 120cm. Lappen henger fremdeles på. Ble altså for litt for stor for en 30kgs hund. 150,-

image_1665.jpg.c463130e7eb07fdb9588c262982ba4e4.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anette skrev:

Vil Truelov sitte greit på mallebebis på rett under 10 kg da kanskje? hun vokser som et uvær :hmm: 

Beklager om jeg kupper tråden siden jeg ikke er ts. Den vil passe nå men jeg torr kanskje mallebebisen også blir for lang i kroppen etterhvert? Min TT på da ca 13 kg passet tilsvarende ikke på, han er smal i brystet men for lang i kroppen så det ble for lite rom for bevegelse. Tror den passer bedre på korte, tette raser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...