Gå til innhold
Hundesonen.no
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ca 5000 for to hunder hos agria her! Det er helt innafor synes jeg. De har bare tapt på å ha oss som kunder. Nå har det ikke vært kjempestore utgifter på guttene da, har vel hatt bruk for forsikringen to ganger på Banzai og aldri på Ori! Men med Shensi var det helt sinnsykt. Så selv om jeg i teorien kan være uten forsikring, fordi jeg ville hatt mulighet til å betale hva enn som dukket opp, så vet jeg at skulle ting dukke opp så vil det lønne seg så veldig!  

Lurer dog på om begge har fått kennelhoste nå Ô.o det har jeg aldri hatt på hund før faktisk...De ble vaksinert for en mnd siden, kan bivirkninger komme så lenge etter? Jeg føler det er veldig lite sannsynlig, men jeg har jo ikke peiling sånn sett  Finner kun at det kan komme noen dager etter når jeg søker på nett.
    • Så spennende da🙂 har og det inntrykket ja. 🙂
    • Om det er nytt så kan det være greit å få sjekket for uvi bare for å utelukke det. Ellers er det jo vanskelig når de tisser så ofte, for da kan jo et kvarter være nok. Du kan jo teste å gi hunden noe tyggegreier som varer litt eller en aktivitetsleke av noe slag for å se om det hjelper. Handler jo som regel om å få brutt (u)vaner og lage nye vaner og forventninger. 😊 eventuelt prøv å begrense plassen hans med en grind eller noe å se om det hjelper.
    • Han holder seg om natta. Og problemet med baderomsdøra skjer etter lufting også. Kan være etter morgenturen. Jeg går i dusjen og er borte 15 min hvor jeg tråkker i en damm når jeg kommer ut. Grunnen til at jeg poster det her er for det virker så uforståelig. Med tanke på at pga lufting burde han ikke tisse da og han klarer å være alene ellers. Og ikke minst det er et forholdsvis nytt problem 
    • Skjønner det bare ikke helt. Hehe.
  • Nylig opprettede emner