Gå til innhold
Hundesonen.no

Strikk kobbel


Recommended Posts

Leter etter strikk kobbel på 2, 50 ca med litt kule farger som veier lite og er så smale og tynne som mulig ( flate)  . baggen sitt gule eller Canadog er det noen som har disse? Eller andre å anbefale. Lav vekt er det absolutt viktigste , de bør ikke være mye tyngre enn de flate nylonkobblene til Baggen uten strikk. Til store hunder vel å merke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, yurij said:

Ja, men vil ikke ha rundt livet... To hunder og svivelfeste i Baggen belte 

Bruker baggen og mr-kobbel i svivel jeg . at båndet har karabin i begge ender er bare positivt for da kan jeg regulere lengden på båndet etter behov

Beste som finnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Meg skrev:

Bruker baggen og mr-kobbel i svivel jeg . at båndet har karabin i begge ender er bare positivt for da kan jeg regulere lengden på båndet etter behov

Beste som finnes :)

Blir de ikke tunge? Om de er laget for å kunne ha rundt livet er det vel ekstra materiale der også ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, yurij said:

Blir de ikke tunge? Om de er laget for å kunne ha rundt livet er det vel ekstra materiale der også ? 

Nei, det er bare fleecefôring og det veier jo ingenting. 

Jeg har båndene kun rundt livet om jeg har glemt belte eller skal gå kort. Har man hunder som trekker, er det ikke så behagelig- det blir for smalt.  Da er det bedre med et ordentlig belte + mr kobbel :) Jeg er avhengig. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Meg skrev:

Nei, det er bare fleecefôring og det veier jo ingenting. 

Jeg har båndene kun rundt livet om jeg har glemt belte eller skal gå kort. Har man hunder som trekker, er det ikke så behagelig- det blir for smalt.  Da er det bedre med et ordentlig belte + mr kobbel :) Jeg er avhengig. 

Hm, det er ihvertfall en bedre pris fra Sverige. i Norge fant jeg dem for 600 kr stk :/  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, yurij said:

Hm, det er ihvertfall en bedre pris fra Sverige. i Norge fant jeg dem for 600 kr stk :/  

til gjengjeld varer de lenge. Mitt eldste er nå 8 år gammelt. Man kan bytte strikk i dem også, veldig kjekt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg får legge prosjekt strikk kobbel på hylla, det blir for tungt tror jeg. Det baggen kobbelet jeg har med strikk veier mellom 120 og 140 gram og det syns jeg blir for tungt. Enda det er veldig lite ekstra materiale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, yurij skrev:

Tror jeg får legge prosjekt strikk kobbel på hylla, det blir for tungt tror jeg. Det baggen kobbelet jeg har med strikk veier mellom 120 og 140 gram og det syns jeg blir for tungt. Enda det er veldig lite ekstra materiale. 

Mr koppel har en tynnere variant. Jeg har funnet et vis å få kjøpt dem i vanlig størfelse til 370 kr. Vet ikke hvor mye de tar fir tynne. Ta kontakt på pm for evt tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 7.5.2017 at 7:12 PM, yurij skrev:

Hm, det er ihvertfall en bedre pris fra Sverige. i Norge fant jeg dem for 600 kr stk :/  

De har et skikobbel eller hva de kaller det. Det er betydelig tynnere og lettere enn de vanlige. Veldig behagelig bånd. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...