Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundefotografering dogs4all - interesse?


Tintin
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg driver et fotostudio på Romerike, og har vært i prat med dogs4all om stand plass for fotografering. Hadde tenkt å ha noen veldige gode tilbud på portrettfoto av hund som kan kjøpes på stedet eventuellt i etter tid :)
Men det er utrolig dyrt å ha stand plass der, så jeg tenkte å sjekke hvordan det er med interesse for sånt? Nå er det lenge siden jeg har vært på dogs4all, pleier det å være mange fotostander der?  Hvordan burde prisen være om du selv hadde ønsket å kjøpe bilder?

Bare lufter litt her :)

(ps, er første innlegget mitt her, men har vært hundesonen bruker tidligere, men klarte ikke å få logget inn på gamle kontoen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel fotostand der i fjor, men usikker på om det var med reklamasjon for eit fôrmerke el.l. Personlig er ikkje dette særlig interessant for meg om det koster over 300kr for bilde ferdig redigert siden eg tar og redigerer bilder sjølv. Men det kjem jo og litt an på korleis bilder du tek og kva stil osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...