Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai


Gjest
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Det har ikke blitt like godt mottatt av alle i familien at jeg skal få ny hund :aww: (som vanlig). Mormor syns salukien er KJEMPEstor og lurer på hvordan i all verden jeg skal få plass til den hjemme hos meg. Den kan IKKE ligge i sofaen, for da har ikke ungene noe sted å være! :teehe: For ikke å snakke om i bilen! (Vi hadde da vitterlig alltid to schäfere i vanlig stasjonsvogn da jeg vokste opp). Dette blir et kjempeproblem, jeg kan feks aldri dra på stranda med guttene når jeg har to hunder! (huh...). Jeg kan heller ikke bli med når ungene skal ut og leke (igjen, huh...), og den kan jo fader ikke være hjemme alene! Gnål, gnål, gnål. Det går sikkert bra! To dager igjen :D

Jeg har planer om en ny hund neste år. Jeg hadde tatt i år hadde det ikke vært for familien. Jeg må la det gå to år mellom så det ikke virker forhastet og så de rekker og bli mer glad i den jeg har. Vanskelig det der! Kommer ikke til å si noe før jeg har hentet den. Kan se for meg alle reaksjonene allerede.

Hvordan løser du to hunder, baby og barnevogn? Caravelle? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, jeg vant budrunden  jeg er huseier  oi, shiit, jeg kan ikke tro det! Det er perfekt!!!

Jeg har vært en "svipptur" i Oslo i dag og hentet vårt nye familiemedlem Hils på Miriel, (Hotfuzz Against All Odds) Har bare kjent henne i underkant av 12 timer, men guri for en kul frøken, som t

Thea har kommet hjem! 3 uker holder i massevis, og jeg håper hun aldri tar turen ut igjen

Posted Images

Akkurat nå, mushi skrev:

Jeg har planer om en ny hund neste år. Jeg hadde tatt i år hadde det ikke vært for familien. Jeg må la det gå to år mellom så det ikke virker forhastet og så de rekker og bli mer glad i den jeg har. Vanskelig det der! Kommer ikke til å si noe før jeg har hentet den. Kan se for meg alle reaksjonene allerede.

Hvordan løser du to hunder, baby og barnevogn? Caravelle? :P

Man må bestemme seg for å drite i hva alle måtte mene :P Når man er voksen kjøper man hund når man vil :P

Jeg har ikke noen baby og barnevogn? Eller har du, og lurer på hvordan du skal løse det når hund nummer to kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Wednesday skrev:

Det har ikke blitt like godt mottatt av alle i familien at jeg skal få ny hund :aww: (som vanlig). Mormor syns salukien er KJEMPEstor og lurer på hvordan i all verden jeg skal få plass til den hjemme hos meg. Den kan IKKE ligge i sofaen, for da har ikke ungene noe sted å være! :teehe: For ikke å snakke om i bilen! (Vi hadde da vitterlig alltid to schäfere i vanlig stasjonsvogn da jeg vokste opp). Dette blir et kjempeproblem, jeg kan feks aldri dra på stranda med guttene når jeg har to hunder! (huh...). Jeg kan heller ikke bli med når ungene skal ut og leke (igjen, huh...), og den kan jo fader ikke være hjemme alene! Gnål, gnål, gnål. Det går sikkert bra! To dager igjen :D

Jeg hadde omtrent samme diskusjon med mamma tidligere i dag, fordi jeg nevnte at jeg vurderer ny katt om vi ikke finner Thea...

Jeg har hatt katt OG hund i tre år, bare hund i 7(til og med fire hunder i en periode). Hvordan skal det begrense meg at jeg får en ny katt, om katten min som forsvant nettopp ikke kommer tilbake? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Annik skrev:

Jeg hadde omtrent samme diskusjon med mamma tidligere i dag, fordi jeg nevnte at jeg vurderer ny katt om vi ikke finner Thea...

Jeg har hatt katt OG hund i tre år, bare hund i 7(til og med fire hunder i en periode). Hvordan skal det begrense meg at jeg får en ny katt, om katten min som forsvant nettopp ikke kommer tilbake? :P

Du blir vel så bundet, vel? :D Det er alltid noen som skal ha en mening om all ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Poter skrev:

Vi har ikke hatt dem på soverommet på flere år, men tilgang til møblene har de. Er ikke så lett å holde ei katt unna sofaen ;) Særlig ikke en eldre herremann på 15 år :lol: Eine ville det kanskje fungert å ha ute i yttergangen, men leiligheten vår er så liten at jeg tror allergenene vil spre seg uansett. Men nå har jeg ikke til nå reagert på ham, så vi får se. Det er vanskeligere å begrense området katten er på.

Jeg skulle bare hatt noen millioner, så kunne jeg kjøpt et stort hus, så kunne de hatt en egen etasje!

Har dere skinnsofa da, i det minste? Men nei, man kan ikke kaste eldre herremenner ut av sofaen, det går ikke :ahappy: Det går kanskje ikke å lære han å bli fønet/blåst heller? For det fjerner jo både løs pels og støv fra pelsen, så det kan hjelpe litt på spredning av allergener, sies det :) 

3 timer siden, Siri skrev:

Hurra!!!! Lørdag? Søndag? 

Søndag? For besøket skal leke testleder, tror jeg, så da kommer hun vel enten fredag kveld eller lørdag ettermiddag og sover over til lørdag og/eller søndag :) 

3 timer siden, Siri skrev:

Hhahahaa, bare det renner litt vann så er jeg fornøyd, men DO er viktigere altså... å ha med egen do er gull på tur :D Jeg liker å breie meg i senga mi, jeg... må jo sove godt på tur vøtt :D 

Jeg tror stikkordet er "litt vann" :lol: Jeg har jo ikke noe kloaksystem som funker lenger, så det at det skal være langt til do er ikke aktuelt, så do er en nødvendighet :teehe:Jeg er mer pirkete på hvordan det er å ligge på enn hvor brei den er, jeg sover alltid på siden allikevel (høyre side, i 90 % av tilfellene. Veit ikke hvorfor), og jeg sover stort sett godt når jeg sover, spørsmålet er hvordan kroppen er når jeg våkner.. hehe  

3 timer siden, Siri skrev:

Kjekt å ha en liten ektrahjelper ja :ahappy:

Ja, reservesykepleieren min det :D Nå driver jeg og tvinger @Belgerpia til å lære seg å skylle og sette på vannet, så vi kan dra på kenneltreff til sommeren :teehe: 

3 timer siden, Siri skrev:

:lol: Og det hadde ikke forundret meg om jeg skrev potetene heller :lol: Grill er kjekt, det :D Jeg har det også - men jeg driver jo og setter fyr på terrassen når jeg griller, så bålpanne i hagen er tryggere :lol: 

:lol: Nei, du skreiv potene, jeg leste bare litt fort første gangen :P Ja, vi har bare en liten sånn reisegrill nå, hvilket er greit nok når det bare er datterbarnet og jeg som skal spise, og vi ikke skal spise en diger steik, men blir vi flere og kanskje ville ha grilla litt annet enn pølser og grillribbe, så tar det veldig lang tid :lol: Lurt å ikke sette fyr på verandaen da, jeg må prøve å unngå det :P Mamma og pappa vil visst ha bålpanne i hagen sin, så da kan vi jo grille i alle bauger og kanter :teehe: 

16 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Og så lurer jeg på: Er det noen som har erfaring med Voltarol? Hver gang jeg ser reklame for det så tenker jeg at det kan jeg jo bare klæsje på knær og føtter, så kan jeg gå milelange fjellturer hver dag! For reklamer lyver vel ikke?

Ja :) Det fungerer til en viss grad, på noen ledd bedre enn andre, så jeg ville testa det ut, om jeg var deg. Kanskje ikke starte med en milelang fjelltur da :P 

--

AN har jeg gjort om i stua mi igjen, jeg har f.eks en tre-seter i stedet for en sjeselong-sofa nå, og fått et "normalt" stuebord. Jeg er litt delt på akkurat det med stuebordet, for jeg likte det gamle veldig godt, men det blir for lite når det ikke er en sjeselong-del på sofaen lenger, og da ser det bare teit ut :P Det nye bordet er finere, men det gamle bordet har sjarm :aww: Alle disse vanskelige valgene man må ta *sukk* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Annik skrev:

Fordi du har DnB... Vipps eies av DnB :D

Jammen, det forklarer jo ikke at det kommer inn på min konto umiddelbart, om avsender har annen bank? :lol: Eller gjør det det, har jeg hatt helg for lenge...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Wednesday skrev:

Det har ikke blitt like godt mottatt av alle i familien at jeg skal få ny hund :aww: (som vanlig). Mormor syns salukien er KJEMPEstor og lurer på hvordan i all verden jeg skal få plass til den hjemme hos meg. Den kan IKKE ligge i sofaen, for da har ikke ungene noe sted å være! :teehe: For ikke å snakke om i bilen! (Vi hadde da vitterlig alltid to schäfere i vanlig stasjonsvogn da jeg vokste opp). Dette blir et kjempeproblem, jeg kan feks aldri dra på stranda med guttene når jeg har to hunder! (huh...). Jeg kan heller ikke bli med når ungene skal ut og leke (igjen, huh...), og den kan jo fader ikke være hjemme alene! Gnål, gnål, gnål. Det går sikkert bra! To dager igjen :D

:lol:  Derfor man velger min taktikk og sier ingenting til folk man ikke MÅ før hunden er i hus, og da er den bare på besøk. Funker på hest og :lol: 

15 minutter siden, mushi skrev:

Jeg har planer om en ny hund neste år. Jeg hadde tatt i år hadde det ikke vært for familien. Jeg må la det gå to år mellom så det ikke virker forhastet og så de rekker og bli mer glad i den jeg har. Vanskelig det der! Kommer ikke til å si noe før jeg har hentet den. Kan se for meg alle reaksjonene allerede.

Hvordan løser du to hunder, baby og barnevogn? Caravelle? :P

Stor bil, hadde tre hunder, baby og barnevogn, hadde hyunday h1. Og barnevogn som tok veldig liten plass i bilen. :D  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siljus skrev:

Jammen, det forklarer jo ikke at det kommer inn på min konto umiddelbart, om avsender har annen bank? :lol: Eller gjør det det, har jeg hatt helg for lenge...?

Du har hatt helg for lenge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Wednesday skrev:

Du blir vel så bundet, vel? :D Det er alltid noen som skal ha en mening om all ting :P

 

1 minutt siden, Annik skrev:

Folk ass :aww:

Min far mener vi ikke klarer å ta vare på dyrene våres siden vi har 1 hund og 2 katter :aww: for da kan man ikke gjøre det man vil, og man kan ikke dra på ferie når man vil :aww: som om han drar noen steder spontant :P Tror jeg bare lar være å nevne at vi skal ha en hund og en katt til om noen år :aww::lol:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, 2ne skrev:

Har dere skinnsofa da, i det minste? Men nei, man kan ikke kaste eldre herremenner ut av sofaen, det går ikke :ahappy: Det går kanskje ikke å lære han å bli fønet/blåst heller? For det fjerner jo både løs pels og støv fra pelsen, så det kan hjelpe litt på spredning av allergener, sies det :) 

Søndag? For besøket skal leke testleder, tror jeg, så da kommer hun vel enten fredag kveld eller lørdag ettermiddag og sover over til lørdag og/eller søndag :) 

Jeg tror stikkordet er "litt vann" :lol: Jeg har jo ikke noe kloaksystem som funker lenger, så det at det skal være langt til do er ikke aktuelt, så do er en nødvendighet :teehe:Jeg er mer pirkete på hvordan det er å ligge på enn hvor brei den er, jeg sover alltid på siden allikevel (høyre side, i 90 % av tilfellene. Veit ikke hvorfor), og jeg sover stort sett godt når jeg sover, spørsmålet er hvordan kroppen er når jeg våkner.. hehe  

Ja, reservesykepleieren min det :D Nå driver jeg og tvinger @Belgerpia til å lære seg å skylle og sette på vannet, så vi kan dra på kenneltreff til sommeren :teehe: 

:lol: Nei, du skreiv potene, jeg leste bare litt fort første gangen :P Ja, vi har bare en liten sånn reisegrill nå, hvilket er greit nok når det bare er datterbarnet og jeg som skal spise, og vi ikke skal spise en diger steik, men blir vi flere og kanskje ville ha grilla litt annet enn pølser og grillribbe, så tar det veldig lang tid :lol: Lurt å ikke sette fyr på verandaen da, jeg må prøve å unngå det :P Mamma og pappa vil visst ha bålpanne i hagen sin, så da kan vi jo grille i alle bauger og kanter :teehe: 

Ja :) Det fungerer til en viss grad, på noen ledd bedre enn andre, så jeg ville testa det ut, om jeg var deg. Kanskje ikke starte med en milelang fjelltur da :P 

--

AN har jeg gjort om i stua mi igjen, jeg har f.eks en tre-seter i stedet for en sjeselong-sofa nå, og fått et "normalt" stuebord. Jeg er litt delt på akkurat det med stuebordet, for jeg likte det gamle veldig godt, men det blir for lite når det ikke er en sjeselong-del på sofaen lenger, og da ser det bare teit ut :P Det nye bordet er finere, men det gamle bordet har sjarm :aww: Alle disse vanskelige valgene man må ta *sukk* 

Har skinnsofa, ja, og et veldig lettstelt hjem. Får vurdere oftere børsting av ham og ikke minst vasking. Føning spørs det om han vil tilgi meg for, men det kan jo prøves. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Kom til Trondheim, her har jeg aldri sett hoggorm.

 

1 time siden, Snoffe skrev:

Min far påstår at det ikke finnes huggorm i Ranheim området :aww:

Jeg har faktisk bodd cirka to år på Ranheim. Jeg så aldri hoggorm, men jeg gikk aldri tur der heller - hvorfor gå tur når en ikke har hund? Jeg så derimot flere piggsvin, de bodde i hagen rett utenfor døra mi. Søte dyr.

Jeg husker også elendige vintre. 

1 time siden, Monikawt skrev:

Jeg vil kosemose stelt bærnerpels :D 

Glam ble badet på onsdag, så rimelig nybadet enda :D Foenix skal få et bad så snart jeg orker.

1 time siden, Monikawt skrev:

Liker ikke at bruddet plager deg :( 

Ikke jeg heller :(

1 time siden, Monikawt skrev:

men grattis med gode resultater på Glam :D 

Tusen takk!

1 time siden, Monikawt skrev:

jeg og Skills var på blodsporkurs forrige helg. Han har gått et par menneskerorset før, men aldri vært borti blod. Han er visst født til å gå spor, herrejesus for en framgang! Siste sporet vi gikk var ca 300m, 3 vinkler, sårleie, blodopphold på 5-10 meter og blodopphold på 15 meter. Herlig tempo og stor interesse for spor :D 

nå i helga var jeg på den årlige utstillinga til Norsk harehundklub. Kjempefin kritikk, selv om bikkja (edit: Aron) tydeligvis har vokst 1,5 cm :lol: alltid blitt målt til 35, men på lørdag var han blitt 36,5 cm gitt! Endte alikevel opp med excellent, CK, 1BKK, 1BHK, BIR og BIS6 :D 

Gratulerer med godt resultat - måling er vanskelig, jeg har vært på dommerkurs hvor syv-åtte personer kom til ulik høyde på en og samme hund. Det kommer an på om du klarer å legge målestaven på riktig sted på hunden, om hunden står som den skal, hvordan underlaget er, om du holder målestaven helt i vater eller om den er skråstilt, om hunden slapper av, om du runder av eller er presis på desimalet, også videre. Men hvis du opplever en gang at hunden blir målt til en høyde du mener er feil, så har du lov til å be dommer måle en gang til - det er uansett anbefalt for dommere at de måler to ganger, for å ta en kontrollmåling. 

Min forrige tispe ble målt en eneste gang - til 72 cm. Maks for tisper var 66, og jeg var ikke klar over at en kunne be om om-måling. Nå var hun riktignok noen millimeter over 66, kanskje nærmere 66.5 cm, så dommeren hadde jo rett i at hun var stor. Men hun var ikke sååå stor :P Men han bommet jo med "noen" centimeter, kan du si... Han burde jo gitt henne en null om han skulle stått ved målingen sin, men hun fikk bare en andrepremie. Underlig dommer.

Morsomt med blodspor! Jeg har så lyst til å prøve det med Glam, eller bare spor generelt. Vi skulle jo vært på trening forrige uke, da det kom 40 cm snø over natta. Skulle tro blodspor i snøen var lettere å se, men de avlyste treningen. Og nå vet jeg ikke når de starter opp igjen, jeg antar det ikke var noe i dag som er helligdag. Kanskje sende en mail og høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg skar meg på stekespaden. Når begynte stekespader å være knivskarpe? 

Og så lurer jeg på: Er det noen som har erfaring med Voltarol? Hver gang jeg ser reklame for det så tenker jeg at det kan jeg jo bare klæsje på knær og føtter, så kan jeg gå milelange fjellturer hver dag! For reklamer lyver vel ikke?

Voltarol gel er ca det eneste som fungerer på mine ledd(av det jeg får) :sleep: ingen mirakelkur, men det meste har 0 effekt for meg. 

@Pixie så ekkelt :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

 @Pixie så ekkelt :no:

Ja... det har ikke dukket opp noe på nyheter eller politiet på twitter, så det kan ikke ha vært noe "stort". Men det er fortsatt ingen unger ute i gata, vanligvis er de på trampoliner eller fyker rundt på sykkel til de skal legge seg omtrent. Håper de bare har fått tidligere leggetid i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Ja... det har ikke dukket opp noe på nyheter eller politiet på twitter, så det kan ikke ha vært noe "stort". Men det er fortsatt ingen unger ute i gata, vanligvis er de på trampoliner eller fyker rundt på sykkel til de skal legge seg omtrent. Håper de bare har fått tidligere leggetid i kveld...

Ekkelt å ikke vite :| har hatt noen episoder "her"(nabobygdene) også. Væpnet politi og sånt.. Ene gangen var det vel en Nokas bil som "forsvant" tror jeg. Jeg får ikke helt roen hvis jeg ikke vet hva det er. Men jeg er en nysgjerrig sjel også :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Symra&Pippin said:

Jeg skar meg på stekespaden. Når begynte stekespader å være knivskarpe? 

Og så lurer jeg på: Er det noen som har erfaring med Voltarol? Hver gang jeg ser reklame for det så tenker jeg at det kan jeg jo bare klæsje på knær og føtter, så kan jeg gå milelange fjellturer hver dag! For reklamer lyver vel ikke?

Jeg har brukt Voltarol gel (den sterkeste) når senen på utsiden av kneet har vært betent. Det har ganske god effekt, faktisk :) Gikk ca 100 km på ski i påsken, da var geleen uvurderlig på kvelden. Men det anbefales ikke å dra det så langt :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Søndag? For besøket skal leke testleder, tror jeg, så da kommer hun vel enten fredag kveld eller lørdag ettermiddag og sover over til lørdag og/eller søndag :) 

Søndag høres helt perfekt ut :D 

1 time siden, 2ne skrev:

Jeg tror stikkordet er "litt vann" :lol: Jeg har jo ikke noe kloaksystem som funker lenger, så det at det skal være langt til do er ikke aktuelt, så do er en nødvendighet :teehe:Jeg er mer pirkete på hvordan det er å ligge på enn hvor brei den er, jeg sover alltid på siden allikevel (høyre side, i 90 % av tilfellene. Veit ikke hvorfor), og jeg sover stort sett godt når jeg sover, spørsmålet er hvordan kroppen er når jeg våkner.. hehe  

Jeg hater å ligge i smale senger for da må jeg jo snu meg der jeg ligger... jeg er jo vant til at jeg bare kan kaste meg over til den andre siden liksom når jeg skal snu meg om natta - og det gjør jeg visst ganske ofte :aww:

1 time siden, 2ne skrev:

Ja, reservesykepleieren min det :D Nå driver jeg og tvinger @Belgerpia til å lære seg å skylle og sette på vannet, så vi kan dra på kenneltreff til sommeren :teehe: 

Hahhahaha, du må lære opp alle rundt deg sånn at de/vi kan trå til :D 

1 time siden, 2ne skrev:

:lol: Nei, du skreiv potene, jeg leste bare litt fort første gangen :P Ja, vi har bare en liten sånn reisegrill nå, hvilket er greit nok når det bare er datterbarnet og jeg som skal spise, og vi ikke skal spise en diger steik, men blir vi flere og kanskje ville ha grilla litt annet enn pølser og grillribbe, så tar det veldig lang tid :lol: Lurt å ikke sette fyr på verandaen da, jeg må prøve å unngå det :P Mamma og pappa vil visst ha bålpanne i hagen sin, så da kan vi jo grille i alle bauger og kanter :teehe: 

Grill OG bålpanne blir jo perfekt vøtt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Wednesday skrev:

Det har ikke blitt like godt mottatt av alle i familien at jeg skal få ny hund :aww: (som vanlig). Mormor syns salukien er KJEMPEstor og lurer på hvordan i all verden jeg skal få plass til den hjemme hos meg. Den kan IKKE ligge i sofaen, for da har ikke ungene noe sted å være! :teehe: For ikke å snakke om i bilen! (Vi hadde da vitterlig alltid to schäfere i vanlig stasjonsvogn da jeg vokste opp). Dette blir et kjempeproblem, jeg kan feks aldri dra på stranda med guttene når jeg har to hunder! (huh...). Jeg kan heller ikke bli med når ungene skal ut og leke (igjen, huh...), og den kan jo fader ikke være hjemme alene! Gnål, gnål, gnål. Det går sikkert bra! To dager igjen :D

Nei, rundt 70 cm er akkurat passe. Alt annet er for smått :aww: 

Og greit nok at man merker forskjell på en hund og to hunder, men at man plutselig må holde seg hjemme 24/7, ikke kan være med barna på noe som helst eller liknende er å dra det litt vel langt :lol:  

1 time siden, Wednesday skrev:

Man må bestemme seg for å drite i hva alle måtte mene :P Når man er voksen kjøper man hund når man vil :P

Jeg har ikke noen baby og barnevogn? Eller har du, og lurer på hvordan du skal løse det når hund nummer to kommer?

Man kjøper når man vil, og hva man vil. 
Jeg fikk høre både før og etter at det måtte nå være mulig å finne noe som var mindre enn "det der". 
Ja, men da er det ikke beauceron, og da vil jeg ikka ha. Så det så :aww:   

50 minutter siden, Snoffe skrev:

 

Min far mener vi ikke klarer å ta vare på dyrene våres siden vi har 1 hund og 2 katter :aww: for da kan man ikke gjøre det man vil, og man kan ikke dra på ferie når man vil :aww: som om han drar noen steder spontant :P Tror jeg bare lar være å nevne at vi skal ha en hund og en katt til om noen år :aww::lol:

 

Det er som oftest de som ikke gjør noe spontant som kommer med slike uttalelser. 
Faren min blant annet. Han skal aldri ha verken hund eller katt, fordi det er bare mas, og man blir så låst. 
Og han er så spontan av seg at han har sittet på nøyaktig samme sted i stua i sofaen i over 30 år. Et par ganger i uka beveger han seg utenfor døra. Da har han faste dager for hvilken butikk han skal i, og hva han skal handle der. Men dyr blir man altså alt for bundet av :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man står med intenst verkende finger (ørlitenknivskade i dag, mangler en bit negl mitt på pekefingerneglen) og leter etter nytt plaster og sårsalve, og man finner begge deler OG en uåpnet liten rull med love hearts i boksen ... den følelsen :ahappy:  Når har fingern fått nytt plaster og sårsalve og jeg vet at å få den våt gjør grusomt vondt, Kan likegodt dra til den med en hammer :aww: 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så mye cravings om dagen at man skulle tro jeg var gravid :lol:  Først Hadde jeg helt dilla på tine iste, var helt desperat. Nå har jeg så lyst på marengs/pikekyss at jeg seriøst vurderer å stå opp av senga for å lage :P

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Har så mye cravings om dagen at man skulle tro jeg var gravid :lol:  Først Hadde jeg helt dilla på tine iste, var helt desperat. Nå har jeg så lyst på marengs/pikekyss at jeg seriøst vurderer å stå opp av senga for å lage :P

 

Do it!

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...