Gå til innhold
Hundesonen.no

Angrepet av løpsk hyskyspann på tur..


Pringlen
 Share

Recommended Posts

På 26.4.2017 at 7:29 PM, Meg skrev:

 

 

En annen ting , og da vil jeg bare si at jeg påstår IKKE at det er sånn, er at settere har en tendens til å forville seg inn i hundespann. Vi har hatt flere settere midt inne i spannet vårt i løpet av de årene vi har kjørt hund (det har alltid gått bra). Aldri andre hunder. Hundene våre passerer forbi, men det hjelper jo ikke når setteren havner innimellom alle hundene fordi den oppsøker spannet.  Setterne har enten vært i bånd (langt) eller løse.  VET vi at det ikke er tilfellet her? Og igjen, jeg påstår ikke at det er sånn, og jeg forsvarer ikke det som har skjedd, jeg prøver bare å tenke meg til hva som KAN ha skjedd. Men det er egentlig ingen vits i å gjøre det, siden jeg ikke var til stede...

 

Dette var også min første tanke...  det var setterens skyld!.....  Disse forferdelige setterne med sine grusomme eiere som dreper dyr...  Sledekjørere fornekter seg ikke.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, olga skrev:

Dette var også min første tanke...  det var setterens skyld!.....  Disse forferdelige setterne med sine grusomme eiere som dreper dyr...  Sledekjørere fornekter seg ikke... 

Okay, vi kan sikkert dra det så langt som det om du syns det er konstruktivt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, olga said:

Dette var også min første tanke...  det var setterens skyld!.....  Disse forferdelige setterne med sine grusomme eiere som dreper dyr...  Sledekjørere fornekter seg ikke... 

Tror muligens du ikke fikk med deg poenget mitt.

Hvorfor prøver du å lage en slags konflikt mellom sledekjørere og jakthundfolk ("sledekjørere fornekter seg ikke", det har jeg lest før) i de fleste debatter? Jeg visste ikke at det var en. 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Akkurat nå, Meg skrev:

Og nå ser det jo ut til at hunden som ble angrepet var totalt uten skyld. 

Det var vel klart allerede fra første artikkel om saken? Det stod vel at hunden var bundet fast til føreren... 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...