Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund med mage som romler og skjelving


Recommended Posts

Hei!

Jeg har en liten mix som skjelver, romler i magen, og vil bare ligge bak hodet.. Han har alltid vært litt pysete, så lignende ting har hendt før men da blitt bedre av en dotur. Dette har også skjedd om han bare har hatt luft i magen og blir selv redd av lydene han lager. 

Men i det siste har dette begynt å skje oftere og i lengre stunder. Høres dette ut som fór intoleranse av noe slag? Er det da greit om vi drar og skaffer noe sensitiv fòr og ser om dette er bedre eller bør vi innom dyrlegen først? (han er veldig redd for dyrlegen og utrolig vanskelig der se..) 

(Det er søndag og dyrlege/dyrebutikk er stengt! Men hvis han blir værre kommer vi selvsagt til å dra inn, men det pleier å være bedre dagen etterpå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei. Dette gjør mine hunder fra tid til annen. Når de kommer ut spiser de masse gress, og noen ganger kaster opp. Hos mine skjer det når det er lenge siden de har fått mat, når magesekken er tom. Særlig labradoren får store skjelvinger, så store at jeg våknet av de i dag. Dvergpinscheren skjelver ikke så mye, han kaster raskere opp.

Mine får mat rett før jeg legger meg, så de slipper bli kvalme, mest fordi den ene rett og slett ikke tåler gå på tom mage. Så nå gjøre visst ikke den andre det heller :P

Jeg kan høre at magen til labben rett og slett skriker. Du tenker sikkert i riktige baner ift magevondt vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...