I dag ble den snille fuglehunden som bor i nabolaget nesten drept av en løs staffordshire bull terrier.. Og vet dere hva som er det verste? Denne staffen har blitt anmeldt før, og tilhører en rusmisbruker som bare slipper den ut til selvlufting.
Jeg tør ikke nesten gå tur med malteseren nå. Får ikke bildet ut av hodet som jeg så på Facebook; den snille fuglehunden på operasjonsbordet, hardt skadet, med dren ut av halsen. Myndighetene tar dette tydeligvis ikke på alvor siden de leverer den tilbake til eieren, som fortsetter å la den lufte seg på egenhånd.
Jeg mister motet 😥
Kan se ut som det blir litt change in plans her og at det blir en ny schæfer istedenfor en malle. Malletispen jeg har gått og ventet på skal få løpetid har enda ikke fått løpetid, og nå har det dukket opp et veldig interessant schæferkull i sverige. De blir født allerede på onsdag eller torsdag og jeg er først på tispelisten! Så blir det født minst 1 tispe så blir det valp om bare to måneder!
Savner hall å trene i! Får ta en ny runde på hundeklubbene her og vurdere igjen om ikke det kanskje er verdt å betale for en som har treningsmuligheter innendørs...