Gå til innhold
Hundesonen.no

Kaisa hundefor


Debbie
 Share

Recommended Posts

  • 8 months later...
18 timer siden, AussieAllTheWay skrev:

Ble det så du prøvde dette foret @Debbie ?
En valpekjøper bruker det og er kjempefornøyd med det. Og prisen er jo veldig grei.. Vurderer å teste ut en sekk, om ikke annet som ett tillegg til V&H

kaisahundefor.thumb.jpg.484fa5bf6fdb624bc479eef3b3ad2b52.jpg

Ja jeg prøvde en sekk, og aldri mer. Det luktet så vondt av hunden og avføring... brrrr... Og hun raste ned i vekt på det.

Godt at det fungerer for noen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Debbie skrev:

Ja jeg prøvde en sekk, og aldri mer. Det luktet så vondt av hunden og avføring... brrrr... Og hun raste ned i vekt på det.

Godt at det fungerer for noen:)

Kjedelig. Det SER jo fint ut på papiret, særlig i forhold til pris. Men da behøver jeg ikke prøve DET. (de jeg kjenner, som er fornøyd med fôret, har utehunder, så de lukter vel vondt uansett :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutes ago, Pringlen said:

Kjedelig. Det SER jo fint ut på papiret, særlig i forhold til pris. Men da behøver jeg ikke prøve DET. (de jeg kjenner, som er fornøyd med fôret, har utehunder, så de lukter vel vondt uansett :P )

Ja det er teit- men prisen gjenspeiler kanskje kvaliteten her? Selv om det ikke ser slik ut.

Det er mulig jeg prøver en sekk uansett- om det ramler inn en innen rekkevidde.. Men virker ikke lovende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ser jo riktig bra ut, noe helt annet enn den gang jeg prøvde det såvidt. Da var det korn, beinmel og egg :o Kom forresten på ei jeg vet om som bruker og selger fôret, som har innehunder, og er fornøyd (fjorårets farmenhund, forresten) virker som flere med støvere er fornøyde med dette. Mulig det er prisen som gir utslaget :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Pringlen said:

Nei, det ser jo riktig bra ut, noe helt annet enn den gang jeg prøvde det såvidt. Da var det korn, beinmel og egg :o Kom forresten på ei jeg vet om som bruker og selger fôret, som har innehunder, og er fornøyd (fjorårets farmenhund, forresten) virker som flere med støvere er fornøyde med dette. Mulig det er prisen som gir utslaget :P

Kunne tenkt meg litt mer utfyllende innholdsfortegnelse, for synes jo det ser litt for bra ut til å ikke koste mer...

Prisen er ikke avgjørende for den jeg vet som er fornøyd iallefall, men for mange er jo prisen viktig-

men ja, jeg tenker jeg da evnt prøver det selv og ser- har 5 hunder så ser jo fort om det slår ille ut :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde nesten ikke det var lov til å ha en så uspesifisert innholdsfortegnelse på fullfòr... Det har jo enorm betydning hvilke deler av dyrene som blir brukt og i hvor store mengder. Hvilke næringsstoffer finnes i fòret og hva er egentlig tilsatt? Hvilke næringsstoffer fòret inneholder og antatt opptaklighet er umulig å vite ut ifra den ingrendienslista. Selv med utallige mastergradsfag i ernæring på hund evner jeg ikke å finne ut av om det fòret er sunt eller ikke.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...