Gå til innhold
Hundesonen.no

Rimelig klippemaskin til detaljarbeid, anbefalinger?


Recommended Posts

Hei. Jeg ser etter en klippemaskin som helst ikke overstiger tusenlappen. Skal brukes til labber og ører på field spaniel, og hals. :)
Jeg har ikke peiling på dette, aldri hatt klippemaskin til hund. Vibrerer alle like mye? Testet en på Lotta og jeg tror hun syntes det kilte veldig pga vibreringen, og hun likte det IKKE. Så dette må jeg jobbe med, men om det finnes noen som ikke durer like mye er det en fordel. Trenger ikke være noe superfancy proffe greier, jeg skal bare bruke det til å ta labber hovedsaklig så de ikke blir tjafsete, og kanskje innsiden av øret.

 

Har sett lit på Moser. De er hvertfall rimelige. Finnes en smal modell til detaljarbeid eller er alle like brede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du først skal kjøpe deg en klippemaskin - hvorfor ikke kjøpe en av god kvalitet? Jeg tenker at en kvalitetsmaskin vil være mer økonomisk, driftssikker og god å klippe med i år fremover. Andis'en bruker jeg selv og er superfornøyd. Opplever heller ikke at den vibrerer særlig. Den koster ca 2000, men slik jeg ser det, er den verdt det i det lange løp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2017 at 8:59 AM, Zappa skrev:

Hvis du først skal kjøpe deg en klippemaskin - hvorfor ikke kjøpe en av god kvalitet? Jeg tenker at en kvalitetsmaskin vil være mer økonomisk, driftssikker og god å klippe med i år fremover. Andis'en bruker jeg selv og er superfornøyd. Opplever heller ikke at den vibrerer særlig. Den koster ca 2000, men slik jeg ser det, er den verdt det i det lange løp:)

Fordi jeg er student med dårlig råd :P Tenker å gå kurs og sånn når jeg først har 2000 til overs ;) Når jeg får fulltidsjobb skal jeg såklart ha noe skikkelig. Akkurat nå stresser jeg bare litt med at jeg bør vende henne til slikt mens hun enda er ung, da er det ikke så viktig at den er den beste på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Orca skrev:

Fordi jeg er student med dårlig råd :P Tenker å gå kurs og sånn når jeg først har 2000 til overs ;) Når jeg får fulltidsjobb skal jeg såklart ha noe skikkelig. Akkurat nå stresser jeg bare litt med at jeg bør vende henne til slikt mens hun enda er ung, da er det ikke så viktig at den er den beste på markedet.

Sjekka ut med Spanielklubben om noen har og du kan låne? evt at noen kan vise deg litt, selv om det ikke skulle være kurs akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...