Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, april


maysofie
 Share

Recommended Posts

9 minutter siden, Krutsi skrev:

Din?

Nei, good god no! Men det gjør ekstra vondt å lese. Tenker på gamla mi - nesten akkurat like gammel og så skal man gi bort hunden. Det er jo nå de er "best", som en gammel vin man har modnet gjennom nesten 10 år sammen med. Også bare... neh. Gir deg bort. :cry:  Of course life can happen, men... Se det blikket på bilde 2. How can you do that   :cry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Akkurat nå er jeg superfornøyd med lille Fettergutt. Jeg er nemlig på vei hjem fra kurs med en rykende fersk B-godkjent lavinehund.  Flinke Fetter skuffer aldri.

Hei sonen  Må bare dele.. Colored Melody's Calendar Girl. HD: A/A  AD: 0/0 Gjennomført MH - Bestått, med 1 på skudd.   Verdens fineste lille aussie-frøken❤

Fine bikkjer! Han heter Herr Hu, og er verdens søteste! Han ble 2 år i går.  Han er ikke 100% offisielt min enda, vi har ikke ordna med omregistrering, men vi har hatt ham siden rett etter nyttår

Posted Images

13 minutter siden, Poter skrev:

AN tenker jeg at jeg er glad det blir allergiutredning til uka, samtidig som jeg er skrekkelig redd for å få høre at jeg ikke tåler Eine eller Max :icon_cry:

Det kommer til å gå vegen, evig optimist :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanedyret Uno har det heelt grusomt... det er vår, og alle brøytekantene har smelta. Hvor skal han tisse hen nå da liksom? Busker og kratt han bruker å rygge inn i på sommeren og høsten har jo ikke begynt å vokse ennå! Når det i tillegg er mørkt ute er det nesten umulig å finne riktig tissested :icon_confused:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Nei, good god no! Men det gjør ekstra vondt å lese. Tenker på gamla mi - nesten akkurat like gammel og så skal man gi bort hunden. Det er jo nå de er "best", som en gammel vin man har modnet gjennom nesten 10 år sammen med. Også bare... neh. Gir deg bort. :cry:  Of course life can happen, men... Se det blikket på bilde 2. How can you do that   :cry: 

Ja akkurat det skjønner ikke jeg at noen har hjerte til å gjøre. Casper på ni år og jeg er så in sync at ett blikk er nok, så forstår vi hverandre (så kvalmt å si), tenk å skulle gitt ham bort nå som vi har smeltet sammen :lol: <3. Men såklart, det kan jo være en veldig god grunn da. Eller ikke. Da jeg var tenåring maste jeg alltid på hund, og til slutt så ga pappa etter og vi dro og hentet en engelsk setter hannhund jeg hadde funnet i avisen. Han ble omplassert fordi de hadde fått ny jakthund. Hvor gammel var denne hunden? 11 år... usselt synes jeg. Etter å ha tjent som jakthund hele livet så blir du sendt bort til vilt fremmede mennesker. Omtrent døv var han og. Vel... vi hadde ham en natt, før han ble levert tilbake, mamma satte ned foten  :lol: var nok ikke så gjennomtenkt fra hverken meg eller pappa sin side. Heldigvis virket eierne glade for å få ham igjen da, og så ham ikke i avisen etter det. Så forhåpentligvis angret de seg og innså hvor utrolig lusent de hadde oppført seg. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
2 timer siden, MarieR skrev:

:lol: skjønner deg godt jeg.

Twist lurer på om Tesla har lyst til å lære han å svømme i løpet av våren/sommeren, forresten :innocent:

Takk! Turfølget skjønte meg også _veldig_ godt :lol: 

Hehe, svømming og bading skal vi få til! Selv om vi startet badesesongen i dag så er jeg litt strikt på det med temperatur av en eller annen grunn. Så fort det blir litt varmere så er det bare å finne et vann så skal hun vise Twist både hvordan man svømmer og dykker :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Poter skrev:

AN tenker jeg at jeg er glad det blir allergiutredning til uka, samtidig som jeg er skrekkelig redd for å få høre at jeg ikke tåler Eine eller Max :icon_cry:

:hug: Krysser alt for at det går bra! 

Jeg har vondt i halsen. Det passer absurd dårlig å bli sjuk nå. Når passer det egentlig å bli syk? 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke mye søvn i natt:hmm: Pusefrøkna har vært borte i 13 timer, og jeg er livredd hun er blitt påkjørt :( vi har vært ut å leitet, og kommer til å gå ut med gjerne mellomrom i natt å rope etter henne.

I tillegg så klarte Casper å spise 85 gram (veldig) mørk sjokolade i kveld :( har snakket med veterinærvakten flere ganger, så nå er det ikke mye å gjøre annet enn å vente å se om han bli syk...  

Vil virkelig ikke at begge skattene mine skal dø i kveld, de har så innmari mange år igjen hos oss:icon_cry:akkurat nå kjenner jeg alt jeg er hysterisk og livredd, og vil har alt alt skal gå over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Blir ikke mye søvn i natt:hmm: Pusefrøkna har vært borte i 13 timer, og jeg er livredd hun er blitt påkjørt :( vi har vært ut å leitet, og kommer til å gå ut med gjerne mellomrom i natt å rope etter henne.

I tillegg så klarte Casper å spise 85 gram (veldig) mørk sjokolade i kveld :( har snakket med veterinærvakten flere ganger, så nå er det ikke mye å gjøre annet enn å vente å se om han bli syk...  

Vil virkelig ikke at begge skattene mine skal dø i kveld, de har så innmari mange år igjen hos oss:icon_cry:akkurat nå kjenner jeg alt jeg er hysterisk og livredd, og vil har alt alt skal gå over. 

:hug:håper katten dukker opp like hel og at Casper ikke blir syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snoffe skrev:

Blir ikke mye søvn i natt:hmm: Pusefrøkna har vært borte i 13 timer, og jeg er livredd hun er blitt påkjørt :( vi har vært ut å leitet, og kommer til å gå ut med gjerne mellomrom i natt å rope etter henne.

I tillegg så klarte Casper å spise 85 gram (veldig) mørk sjokolade i kveld :( har snakket med veterinærvakten flere ganger, så nå er det ikke mye å gjøre annet enn å vente å se om han bli syk...  

Vil virkelig ikke at begge skattene mine skal dø i kveld, de har så innmari mange år igjen hos oss:icon_cry:akkurat nå kjenner jeg alt jeg er hysterisk og livredd, og vil har alt alt skal gå over. 

85 gr mørk sjokolade er ganske mye for en whippet. Hvis det har skjedd nå nylig ville jeg absolutt bedt om å få komme inn på vakta og fått apomorfin (brekkmiddel). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vilje skrev:

85 gr mørk sjokolade er ganske mye for en whippet. Hvis det har skjedd nå nylig ville jeg absolutt bedt om å få komme inn på vakta og fått apomorfin (brekkmiddel). 

Vet.. har snakket med han som har vakt og han ba meg følge med utover natten etter å ha fulgt rådene han gav meg. Så velger å høre på han. Er 2 timer siden han spiste sjokoladen, og jeg ringte like etter på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Snoffe skrev:

Vet.. har snakket med han som har vakt og han ba meg følge med utover natten etter å ha fulgt rådene han gav meg. Så velger å høre på han. Er 2 timer siden han spiste sjokoladen, og jeg ringte like etter på. 

Det synes jeg virker litt sløvt av han. :/ Hadde definitivt bedt deg komme inn om jeg var på vakt og du hadde ringt. Men du får følge godt med han i hvert fall. Lykke til! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Perfect Image skrev:

:yawn: Er jeg litt sur på meg selv. Samboer er på konsert, så jeg er alene med alle tre ungene over lengre tid for første gang, og siden han har drukket så vil det bety at han ikke kan være på rommet vårt inatt, og ikke kan hjelpe med bebis. Som betyr at jeg burde ha sovet siden bebis har sovet i hele ettermiddag/kveld... Jeg hadde mageknip hele formiddag, så følte meg jo sliten etter dette tidligere idag, men gikk litt over utover dagen heldgivis. Istedenfor har jeg tatt igjen altfor mye "burde ha gjort" og i hodet mitt har jeg enda endel "burde ha..." igjen før det er natten for meg. Noe som egentlig er fryktelig teit, for det kan gjøres imorgen... MEN jeg er litt slik at har jeg først fått det for meg, så MÅ jeg gjøre noe. Også har jeg sånne teite rekkefølger i hodet mitt. Feks så tok jeg kjøkkenet først, så badet nede. SÅ burde jeg ha prioritert tidligere badet oppe som nå er valperom, og ordna klar med valpegrind osv til Arya som er drektig på dag 56(57 om 26 min!) fra siste parring( ifølge ul så er nok første 2 parringene for tidlig å regne fra, heldigvis). Men jeg har litt ocd på ting, og jeg MÅ bli ferdig i den etasjen jeg starter på før jeg kan gå over til neste. Og nå er det så sent, og det er endel på det badet som burde ryddes så det vil nok ta en god time å rydde, vaske det, sette opp alt klart. Og jeg klarer ikke å gjøre det bare halveis og ta resten imorgen... :P Jeg er så teit ass. Så hun får jammen meg vente så får jeg ta det der imorgen tidlig isteden :aww: 

Masse jabbing herfra, ikke noe nyttig :P 

Skal du seriøst ha valpekull med nyfødt baby, to små unger og tusen dyr? Du er gæren kjærring :lol:  

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mushi locked this emne
  • Mirai unpinned this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...