Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2018

Recommended Posts

Løpetider er i gang her, så da er det bare å krysse fingre for at det blir ei nydelig lita frøken til oss :D 

• Like 13

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
45 minutter siden, Raksha skrev:

Løpetider er i gang her, så da er det bare å krysse fingre for at det blir ei nydelig lita frøken til oss :D 

Så spennende! Her er det et par uker til fødselen til den valpen jeg drømmer om!

• Like 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Symra&Pippin said:

Så spennende! Her er det et par uker til fødselen til den valpen jeg drømmer om!

Ih! Det er jo kort tid jo :D  Gleder meg innmari til å lese at du får drømmevalpen din :D

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Raksha skrev:

Ih! Det er jo kort tid jo :D  Gleder meg innmari til å lese at du får drømmevalpen din :D

Jeg har litt mareritt om at det er bare hanner inni der, eller at oppdretteren, oppdretterens søster og oppdretters datter bestemmer seg for å beholde en tispe hver! :lol:

• Like 1
  • Haha 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
40 minutes ago, Symra&Pippin said:

Jeg har litt mareritt om at det er bare hanner inni der, eller at oppdretteren, oppdretterens søster og oppdretters datter bestemmer seg for å beholde en tispe hver! :lol:

:lol: veldig forståelig!

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
4 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Sitter på den samme bekymringen! For min del må det komme minst 3 tisper for at jeg skal være sikra.

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, kjenner følelsen. For tre år siden satt jeg og ventet spent på nyheter om valpefødsel. Bare at jeg håpet på at det skulle bli født hannhund til meg da. :ahappy: 

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
13 hours ago, Symra&Pippin said:

Jeg har også tenkt tispe hele veien og vi får velge selv hva vi vil ha. Jeg er brått blitt usikker jeg :o Hva skjer'a? 

Bestilte flybilletter til henting i går! Når er det virkelig virkelig altså 😬😍

Endret av Mari
  • Like 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Mari skrev:

Jeg har også tenkt tispe hele veien og vi får velge selv hva vi vil ha. Jeg er brått blitt usikker jeg :o Hva skjer'a? 

Sett opp en liste for/mot. Tenk litt på hvilke hunder du liker og om kjønn en en del av grunnen :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 12.4.2018 at 11:16 PM, Sprettballen skrev:

Sitter på den samme bekymringen! For min del må det komme minst 3 tisper for at jeg skal være sikra.

Ååå meg også. Ihvertfall 3, litt usikker på hvor jeg står på lista. Håper noen trekker seg fordi de får valp andre steder!

Endret av Maria_

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir valp på meg! Etter å nesten ikke ha sovet de siste to nettene fordi jeg har tenkt på valpefødsel og om det ble nok tisper til at det ble ei til meg :lol: Nå er det bare den laaange ventetiden igjen. Men satser på at det går fort. Med salg av leilighet, flytting til nytt hus, fullføre instruktørutdannelsen min mm. så skal nok ukene fly.

• Like 16

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Sprettballen skrev:

Det blir valp på meg! Etter å nesten ikke ha sovet de siste to nettene fordi jeg har tenkt på valpefødsel og om det ble nok tisper til at det ble ei til meg :lol: Nå er det bare den laaange ventetiden igjen. Men satser på at det går fort. Med salg av leilighet, flytting til nytt hus, fullføre instruktørutdannelsen min mm. så skal nok ukene fly.

Så gøy! Gratulerer! Håper på masse valpespam om en liten stund da :wub:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Dachslys skrev:

Så gøy! Gratulerer! Håper på masse valpespam om en liten stund da :wub:

You bet! Jeg er ikke fremmed for å spamme valpebilder akkurat :lol:

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valpene kom på termin og er nå 1 1/2 uke gamle.
Det kom 4 valper, 2 tisper og 2 hannhunder.
Det kom 4 merle, ser ut som det er 2 blue merle og 2 bi-blue, en av hvert kjønn.

30688747_1624130320969856_4242670391224434688_n.thumb.jpg.2a1186d5979c76c500bf1ffd384a22dd.jpg

• Like 11

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg venter utålmodig, halvannen uke til første termin (ca en uke mellom første og siste parring) og tiden går så seeeeent. Oppdretter mener hun er drektig men magen er ikke så mye å skryte av enda. Røntgen om en uke :D 

30713344_1657768250927536_47569785644132

• Like 7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valpen vår ble født i går! Det kom 5 tisper og 3 hannhunder. Så da skal vi hente oss Lagotto-valp på Hundhusets kennel i Sverige i slutten av juni. Gleder oss veldig!

4C9D7C2C-E039-42FD-BA19-ACB11955A7B6.jpeg

• Like 12

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt endring i valpeplanene her. Om alt går rett vei, får vi muligens en liten muttefrøken i hus om ca 8 uker :wub:

• Like 11

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kjempesøt MollyC! 

Her er det termin om en times tid (sånn i forhold til første parring)! :shocked: Det kan vel fort tenkes at hun går noen dager over termin, så det er vel bare å prøve å slappe av. Og er det bare en tispe i kullet så må jeg begynne å lete igjen, det ville vært nedtur det.

• Like 8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kjempesøt MollyC! 

Her er det termin om en times tid (sånn i forhold til første parring)! :shocked: Det kan vel fort tenkes at hun går noen dager over termin, så det er vel bare å prøve å slappe av. Og er det bare en tispe i kullet så må jeg begynne å lete igjen, det ville vært nedtur det.

Det mååå være minst to tisper! minst! Har du tenkt på navn? 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Raksha skrev:

Det mååå være minst to tisper! minst! Har du tenkt på navn? 

Ja, navnet er klart. Jeg tror jeg skal avsløre det når jeg får vite at hun er født. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, navnet er klart. Jeg tror jeg skal avsløre det når jeg får vite at hun er født. :)

Ih gøy :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive