Gå til innhold
Hundesonen.no

Diverse "symptomer".


Recommended Posts

Vår blandingshund på 2,5 år har forandret seg noe den siste tiden. For det første maser han veldig, piper dagen lang omtrent. Når vi slipper han ut sitter han bare og bjeffer på andre som går tur langt avgårde, før reagerte han bare om de var i nærheten av gårdstunet vårt. Noen ganger trenger det ikke være noen der heller, akkurat som at han bjeffer bare på måfå. Han skal ut og inn hele tiden og de begynner å gå meg på nervene! Han får minst 1 god tur hver dag. I tillegg uler han en del når matfar som er hans aller beste venn er borte. Ikke hver gang, men bare han leverer ungen i barnehagen kan han finne på å ule selv om jeg sitter i samme rom. Samme midt på natten, selv om han sover der han alltid sover og ingenting er forandret. Han spiser normalt, men har i det siste blitt merkbart tynn. Han skal snart få påfyll av en vaksine så vi skal uansett til vetrinæren, men tenkte jeg ville høre her om dere kan ha noe formening om hva det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dette pågått? En uke eller to? Isåfall tenker jeg løpetid i nærheten, noe som også kan stemme med at han blir tynnere (selv om det er mer normalt at de da også spiser lite).

Om han spiser normalt men blir tynnere så kan det være en indikasjon på orm, og endret adferd kan komme av ubehag.

Får hunden noen annen aktivitet enn tur? Søk, triks, lek, lydighetsøvelser? Prøv å øke aktiviteten litt og se om det hjelper.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...