Gå til innhold
Hundesonen.no

Flybur sheltie


Recommended Posts

Hei! Er litt usikker angående størrelse på flybur til sheltien vår. Han er nå 4mnd og ca 30cm. Vil dette buret i str 68x49x45,5 cm være stort nok? Tenker da til han er utvokst også.

https://www.zookarina.pl/pl/produkt/transportery/33/1080/ferplast-transporter-atlas

Og er det noen som har erfaring med valp i lasterom og mellomlanding? Flyr med SAS fra utlandet med en mellomlanding i Norge, og er veldig spent da han mest sannsynlig må fly cargo :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenom det du spør om, men jeg ville valgt ett annet bur. Vet om to slike bur som har sprukket opp av ingen ting. Hvis du skal bestille fra polsk side har zooplus.pl og Karusek.pl veldig ok priser på gulliver burene til trixie samt varikennel. Til Polen leverer de innen 48 timer stort sett hvis du velger GLS (DPD anbefales ikke :P).


Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wilhelmina skrev:

Kan aldri tenke meg at Atlas 40 er stort nok til en voksen sheltie.

Det må jeg si meg enig i.

Har Atlas 50 til mine, som er på samme str som sheltie.

For øvrig har jeg en helt annen erfaring enn den Polfarer har med bur fra Atlas.

Har hatt Atlas til 3 hunder i 6 år nå, kun fått en skade.

I motsetning til de første burene vi hadde, som begge knakkk første turen.

Vi flyr mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er buret kjøpt! Ble atlas 50, jeg synes det ser veldig stort ut siden han er så liten nå men da har han ivertfall ikke mangel på plass ;) får håpe kvaliteten på buret holder, prøvde å bestille fra zooplus først men det gikk ikke pga et problem med nettsiden.. Nå fikk vi ikke med hjul da så det må kanskje bestilles ved siden av? Tusen takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Elli skrev:

Da er buret kjøpt! Ble atlas 50, jeg synes det ser veldig stort ut siden han er så liten nå men da har han ivertfall ikke mangel på plass ;) får håpe kvaliteten på buret holder, prøvde å bestille fra zooplus først men det gikk ikke pga et problem med nettsiden.. Nå fikk vi ikke med hjul da så det må kanskje bestilles ved siden av? Tusen takk for hjelpen :)

Jeg har bestilt hjul utenom.

Og de hjulene er gull verdt for oss som aldri fyr med bare et bur, men oftest 3...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...