Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppbevaring av utstyr i bil


Recommended Posts

Lurte litt på hvordan dere oppbevarer hundeutstyret deres i bilen. Ser etter inspirasjon og tips til smarte løsninger på hvordan man kn afå med seg alt av rariteter og duppeditter man trenger til trening av hund :) Ta gjerne med bilder.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt på om jeg skulle kjøpe denne på Wish og se om det kunne være noe: https://www.wish.com/c/56555e52e913ba127776b302

Jeg har dette konseptet per nå, men det er jo litt tungvindt. Kassene er kjøpt for en billig penge på Clas Ohlson. Før brukte jeg slike hvite trådkurver fra IKEA, fikk med meg mye mer i de. Men når jeg fikk et bur til i bilen var det ikke plass til de. Det buret skal pakkes vekk da jeg bare bruker dobbeltburet, så da flytter enten trådkurvene inn igjen, eller jeg prøver den der oppbevaringsdingsen fra Wish.

14370038_10210464306066468_9100088853511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Den fra Jula ser alt for liten ut, men kanskje Biltema kunne funka. To sånne hadde vært fint. Må ha en egen plass til godbiter. De forsvinner i alt rotet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pringlen skrev:

Jeg er veldig glad i kanter på toppen av burene. Du verden, så mye rart som får plass der :P

Jeg har alltid veldig store planer om å ha et system. Og det har jeg...i noen dager...til jeg begynner å bruke tingene jeg har der. Og så er det bare rot igjen. Men jeg gir aldri opp da. Prøver igjen *ler* Blir fort mye utstyr som er med i bilen når man skal ha x-antall leker, godbiter, vester og annet LP-stasj med seg i bilen hele tiden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sprettballen skrev:

Jeg har alltid veldig store planer om å ha et system. Og det har jeg...i noen dager...til jeg begynner å bruke tingene jeg har der. Og så er det bare rot igjen. Men jeg gir aldri opp da. Prøver igjen *ler* Blir fort mye utstyr som er med i bilen når man skal ha x-antall leker, godbiter, vester og annet LP-stasj med seg i bilen hele tiden.

Høres veldig kjent ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Stine skrev:

Meg ikke forstå spørsmålet? Med kun nødhalsbånd/kobbel og vannskål så passer det fint i nettinglomma i bagasjerommet *ler*

Hehe, hadde jeg bare gått tur med hundene, så hadde det nesten vært nok for meg også. Inkl. et treningsbelte og kanskje noen godbiter hvis jeg skulle glemme hjemme...og bæsjeposer. 

Eller bare fordi jeg er lat og ikke gidder å rydde ut og inn av bilen for å dra på trening. Det er sambo som juridisk eier bilen og betaler for den...mens jeg disponerer ca. 90% av den...høres rettferdig ut :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sprettballen skrev:

Hehe, hadde jeg bare gått tur med hundene, så hadde det nesten vært nok for meg også. Inkl. et treningsbelte og kanskje noen godbiter hvis jeg skulle glemme hjemme...og bæsjeposer. 

Eller bare fordi jeg er lat og ikke gidder å rydde ut og inn av bilen for å dra på trening. Det er sambo som juridisk eier bilen og betaler for den...mens jeg disponerer ca. 90% av den...høres rettferdig ut :P 

Bæsjposerullen glemte jeg og nevne :lol:

Helt rettferdig ordning det der ja, har ikke eid egen bil på flere år jeg :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilder av smarte løsninger bak der buret er? Akkurat nå er alt hundeutstyret kastet inn på høyre side av baksete og på gulvet der, og klemt resten av ting som blir brukt ofte på den ene siden av buret. :lol: Men vil jo egentlig ikke ha det sånn, men ... out of ideas.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mesteparten av plassen i lasterommet går til buret. Men det har ben og kant oppå, så det er lagringplass både over og under. I tilleg har jeg kurver på dørene samt knaggrekke og en sånn oppbevaringsgreie fra IKEA på ene siden. 

IMG_7078.JPG

IMG_7080.JPG

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...