Gå til innhold
Hundesonen.no

Hannhund/hannhund eller tispe/hannhund? Hvilket kjønn (finsk lapphund)?


Karoline93
 Share

Recommended Posts

Guest Christine
På 22. mars 2017 at 11:58 PM, Maren&Bunyip skrev:

Har tenkt mye på det samme selv. Jeg har hannhund nå, og håper på valp i løpet av året. En hannhund til er det jeg mest kunne tenkt meg. Men samtidig så går ikke hunden jeg har sammen med alle hunder av samme kjønn(selv om det går greit med noen). Men det er også som noen sa over, å ha hannhund og tispe kan også være slitsomt når det er løpetid. På tross av at han jeg har greier å konsentrere seg selv om det er løpetispe i nærheten, så bor jeg også i en liten leilighet.

Så hittil(i et par år ) så har jeg vel gått frem og tilbake mellom 'helst hannhund' og 'helst tispe' når det kommer til valp, circa et par tusen ganger XD

Min hannhund greier også fint å konsentrere seg med løpetidstispe i nærheten, men det er noe helt annet enn å bo med en. Syns han har blitt værre ifht andre tisper med løpetid etter å ha bodd med ei tispe faktisk. 

Her har jeg vært hannhundmenneske, men nå har jeg en av hvert kjønn. Aldri igjen :aww: Fremover blir det tisper på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...