Gå til innhold
Hundesonen.no

Sykle med hunden


Recommended Posts

Akkurat nå, 2ne skrev:

Og jeg syns jeg var sånn passelig "våghals" som sykla uten hjelm, med ei bikkje som ikke hadde noen historikk i å jage katter eller ta seg detourer ut i renna.. :P 

Han dro meg forøvrig aldri av sykkelen. Hero hadde ikke klart det han heller, om katta hadde vært på samme side av sykkelen som han. Han klarte å velte meg av sykkelen fordi han syns det var lurt å løpe inn i forhjulet mitt. Etter han har samtlige hatt halsbånd og leiebånd på seg samtidig som de er bundet i springeren, så jeg kan kvele de litt om de tror vi er på kattejakt :P 

Den eneste jeg kunne vurdert å ikke ha i springeren er Ali, hun tripper så pent ved siden av sykkelen at det er kjedelig :lol: Sjøl frk bolleboll kan plutselig finne ut at hun skal hilse på noen eller bæsje eller whatever, og da lugger det godt selv om hun ikke veier mer enn 10-12 kg :P 

Jeg håper virkelig du har GoPro-kamera, for den dagen du ikke ser katta før Toddy, vil jeg se hvordan flyveturen din er, og hvor lett det er å stoppe en husky i full firsprang etter at du har deisa i bakken. Seriøst, det kommer til å bli dritmorsomt! :teehe: 

Sambo var så ---><---- nære å kjøpe gopro- kamera til meg når jeg bestemte meg for å begynne å snørekjøre med bikkja :lol:

Men han ER greiere med meg altså. Han vet han ikke får lov til å hoppe ut i grøfter for å snuse i det minste.  Katter er det verre med. Men de ser jeg stort sett før han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hadde aldri turt å feste en stor og sterk hund i meg selv når jeg syklet, men mulig det går fint, altså.

Jeg har et sånt feste foran. Veldig fornøyd. [emoji4] På hunden bruker jeg en nomesele, og mellom hund og sykkel har jeg strikkobbel. Sykler innimellom med springer også, og da bruker jeg samme sela,

Jeg har han i magabeltet når jeg bruker kickbike,  og det fungerer fint. Sykkelen har jo hjul , den triller etter bikkja hvis jeg sitter på og holder meg fast ser jeg for meg Jeg er mer redd han

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...