Gå til innhold
Hundesonen.no

Diverse hundeutstyr selges (mellomstor hund)


Recommended Posts

Jeg selger unna en del hundeutstyr. Alt er brukt på enten labradortispe (55cm, ca 30kg) eller tervuerentispe (ca 58cm, 18kg).

Link til annonse

Pris er diskuterbar. Kan sendes, men da betales porto av kjøper.

Har også noe vom (0,5kg) som selges for 10,- pr stk:
 - 3 Active m laks
 - 1 Active
 - 10 valp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaisen skrev:

Hvor holder du til? Litt intr i V&H til valp hvis det slipper å sendes :)

Jeg glemmer alltid å skrive det :P Holder til i Oslo, rett ved Bjerkebanen. Går på skole i sentrum, så kan også møtes der om det passer bedre.

1 time siden, Annik skrev:

Jeg er muligens interessert i kennel-kløven! Må bare høre med samboeren om vi skal satse på å kjøpe en brukt, eller om vi skal gå for spesialsydd :P

Just say the word ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lunatic skrev:

Da er de dine. Vi skal ikke få til en tur samtidig? Det har blitt så lenge siden :) 

Woho! Dixie har blitt så mye bedre i magen sin av vom. :) Ja, det hadde vært kjempekoselig! Du har jo ikke truffet Lottus enda. Kanskje vi kan treffes i helgen? Søndag kanskje? Jeg er ikke så god på planlegging om dagen pga masteroppgaven, men bør greie få til noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Orca skrev:

Woho! Dixie har blitt så mye bedre i magen sin av vom. :) Ja, det hadde vært kjempekoselig! Du har jo ikke truffet Lottus enda. Kanskje vi kan treffes i helgen? Søndag kanskje? Jeg er ikke så god på planlegging om dagen pga masteroppgaven, men bør greie få til noe :)

Jeg er fri på søndag, så det passer bra. Trenger å komme meg litt ut :P Vi kan jo meldes litt nærmere :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...