Gå til innhold
Hundesonen.no

Meanwhiles pinnedyr

Recommended Posts

37 minutter siden, Teserere skrev:

Så spennende kombinasjon! Likte konstruksjonen til tispa svært godt, ikke mange whippeter med så flott bryst! Og så høres mentaliteten bra ut på begge :D hvis jeg skulle hatt whippet... :wub: hell og lykke med kullet!

(skulle ikke Mirai få en søster da @Mirai:teehe:)

Jeg synes du burde ha en whippet ja.. hun hevder seg fint med å være wannabe-badass etter å ha herjet med rottis i mange år :lol: 

og ja, tispa har veldig mange fine kvaliteter. Hun er ikke perfekt, det håper jeg hannhunden fikser.. jeg tror dog hun kan avle godt, så jeg har veldig god trua. 

Og Mirai burde ha en søster ja :lol: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Teserere skrev:

(skulle ikke Mirai få en søster da @Mirai:teehe:)

Hun hadde sikkert likt det, men hun får bare leve i håpet! :D

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner det å bli virkelig når fremmende ringer for å bestille seg valp, og det før valpene har kommet til til og med 😬 

På fredag kommer den høydrektige hjem, og da må jeg vel virkelig på alvor begynne å ordne til valpekassa :aww: 

• Like 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha jeg er litt glemsk jeg :lol: 

men her har dere 7-ukers bildet :) 

IMG_2123.thumb.JPG.4deb814050e30f39f5da975432534406.JPG

Hippy har nå flyttet hjem fra forverten, og går hele dagene for å lete seg opp det perfekte liggestedet :P det ser også ut at hun bærer valpene i lungene omtrent.. for magen blir ikke så mye større nedover, men utover, langs ryggen og mot slutten av ribbena blir hun større.. uten at hun blir tykkere av fett :lol: 

• Like 10

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
8 timer siden, Perfect Image skrev:

Dette blir spennende :D Er jo nå valpene skal vokse og gro, gleder meg til ballong bilde om to uker emoji41.png

Ja, det blir veldig spennende! 

Jeg har dog en følelse på at valpene kommer på mandagen. Det hadde passet så veldig dårlig :lol: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag var jeg borte noen timer, og da jeg kom hjem, hadde magen til Hippy plutselig falt noe ned.. så denne uka skal valpekassa opp! :P 

• Like 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Raksha skrev:

Spent på hvor mange som kommer :wub:  Og farger!

Ja, og så er 4 uker med venting igjen til jeg kan begynne å stille de opp :lol: 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
31 minutter siden, Krutsi skrev:

Ja, og så er 4 uker med venting igjen til jeg kan begynne å stille de opp :lol: 

DET du gleder deg til vettu :lol::lol:  Si fra om dere trenger valpevakt da :wub: 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Krutsi skrev:

Og vi har begynt å ordne til valpekassa.. vi vil jo nødig ting skal skje i sofaen 😬🙈😂IMG_2156.thumb.JPG.55a15aad3c2fcd8341732a1234a944f2.JPG

Mmmmmmm, det kan du tro...
Hilsen Mocca som ga f... i fin valpekasse og fødte i hundesengen i stuen 2 meter fra gutta :lol:

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 minutter siden, Tøfflus skrev:

Mmmmmmm, det kan du tro...
Hilsen Mocca som ga f... i fin valpekasse og fødte i hundesengen i stuen 2 meter fra gutta :lol:

Mamma har kødda med at det havner i senga, innimellom beina på en sovende gubbe :lol: 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
41 minutter siden, Krutsi skrev:

Mamma har kødda med at det havner i senga, innimellom beina på en sovende gubbe :lol: 

Ikke jinxe nå da..Indiana startet nemlig i sengen min, hun hoppet opp og vekket meg og det ble veldig vått, men jeg rakk å taue henne ut, men ingen valpekasse takk, så der ble det fødsel i en sacco-sekk :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
22 minutter siden, Tøfflus skrev:

Ikke jinxe nå da..Indiana startet nemlig i sengen min, hun hoppet opp og vekket meg og det ble veldig vått, men jeg rakk å taue henne ut, men ingen valpekasse takk, så der ble det fødsel i en sacco-sekk :lol:

Mtp hvor sær den kommende mor er på liggeplasser er, så tar jeg det ikke som en selvfølge at det skjer i kassa 🙈

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 28.3.2017 at 7:20 PM, Krutsi skrev:

Mtp hvor sær den kommende mor er på liggeplasser er, så tar jeg det ikke som en selvfølge at det skjer i kassa 🙈

Skal ikke fødekvinner få bestemme sånt selv? Brev og greier :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Poter skrev:

Skal ikke fødekvinner få bestemme sånt selv? Brev og greier :lol:

Veeel :lol: jeg stemmer for å ha eneretten på bestemmelsene for tiden :whistle: selv om nå mener at hun sulter ihjel, til tross for at hun har fri tilgang på mat, så hun stjeler nå ifra bord osv.. hun tar seg til rette ja :lol: 

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Linni har tatt seg av den gravide i dag mens jeg har hatt besøk, og telefoner, av kommende valpekjøpere.. Det begynner å fylle seg opp listene nå 😬 

IMG_2220.thumb.JPG.373caecaa9d4d7deec92c46e51bd3c40.JPG

• Like 12

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen er det 9 uker fra første parring (den ble uten heng, første med heng var dagen etter), og ettersom ting kan endre seg raskt i disse tider, benyttet vi sjansen å forevige ukens bikinilinje ✌️

IMG_2252.thumb.JPG.19e2fb4643d79b72b689270d7c71d86c.JPG

Og humøret på den gravide er litt varierende kan man si :lol: 

• Like 11

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive