Gå til innhold
Hundesonen.no

Leie/låning av bilbur i Trondheim?


MichelleT93
 Share

Recommended Posts

Hei! Vi har en hund på 9 mnd som er litt urolig i bil, særlig når vi kjører langt. I påska tenker vi å kjøre nordover til familie, og tenkte at det kunne være greit med et solid bilbur. Det vi har fra før bråker mye, og det hjelper ikke på at han er litt urolig. Er det noen fra Trondheimsområdet som vet om noen som leier ut bilbur? Vi orker ikke kjøpe helt nytt hvis vi ikke vet om han blir bedre av å være i et bur som kan dekkes til, enn å være løs i baksetet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Line skrev:

Hunden skal jo uansett ikke være løs i baksetet! Det er en sikkerhetsrisiko for dere og hunden, og det kan bli ganske så dyrt om dere stoppes av politiet. Det tryggeste for dere alle er et skikkelig bilbur (ikke sånn sammenleggbar sak, de er livsfarlige).

Ikke løs i den forstand, han har sele og sånn setebelte for hund. Men han er jo fremdeles ganske "løs", og det liker jeg ikke. Derfor jeg ville finne ett tryggere alternativ for ham :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MichelleT93 skrev:

Ikke løs i den forstand, han har sele og sånn setebelte for hund. Men han er jo fremdeles ganske "løs", og det liker jeg ikke. Derfor jeg ville finne ett tryggere alternativ for ham :-) 

Bedre, men ikke like trygt som bur. Husk også at selen må være TÜV-godkjent, om den skal holde mål. Men dette ble en digresjon :P

Jeg har et ekstra bur, men det er ikke stort nok til din. Prøv på hund i Trondheim, eller hund i Trøndelag, på fb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Bedre, men ikke like trygt som bur. Husk også at selen må være TÜV-godkjent, om den skal holde mål. Men dette ble en digresjon :P

Jeg har et ekstra bur, men det er ikke stort nok til din. Prøv på hund i Trondheim, eller hund i Trøndelag, på fb.

Takk, skal prøve der! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...