Gå til innhold
Hundesonen.no

Medisinert med dress


Recommended Posts

3 timer siden, Polfarer skrev:

Ta kontakt med en som er spesialist i dermatologi. Hvilke område bor du i? Sikkert noen som kan anbefale noen, eller så er NVH alltid ett greit sted å kontakte for tips til hvem som kan hjelpe.

Film når hun klør seg i flere omganger så du har noe å vise. 

Det er flere ting som kan gi kløe, og det kan også være psykiske grunner som nevnt i innleggene over her. Ellers kan det for eksempel være nevrologisk.

Vi bor I Ålesund og tok kontakt med "Hogna Hud" (på Østlandet et sted?) for hjelp til å finne en med litt mer spesialisering på hud i vårt område. Så etter anbefaling derfra så er da dette vedkommende vi går til ? Har Vært kontakt med Hogna igjen, ettersom jeg føler vi står fast med vedkommende, men hun er bortreist til slutten av mai, så vi kunne ikke få en evt skypekonsultasjon med henne Før den tid.

Har også tenkt på om det kan Være noe med nyrene? Eller som du sier nevrologisk? Kanskje jeg burde prøve en veterinær som IKKE har fokus på hud? ?

 

Hun har fått to omganger med stronghold behandling, dette skal vel ta det meste av lopper og lus osv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Diidii skrev:

Vi bor I Ålesund og tok kontakt med "Hogna Hud" for hjelp til å finne en med litt mer spesialisering på hud i vårt område. Så dette er da vedkommende vi går til ? Har Vært kontakt med henne igjen, men hun er bortreist til slutten av mai, så vi kunne ikke få en evt skypekonsultasjon med henne Før den tid.

Har også tenkt på om det kan Være noe med nyrene? Eller som du sier nevrologisk? Kanskje jeg burde prøve en veterinær som IKKE har fokus på hud? ?

 

Hun har fått to omganger med stronghold behandling, dette skal vel ta det meste av lopper og lus osv? 

Jeg ville ha hatt turen til Trondheim når du ikke er lengre unna :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Diidii skrev:

Hvem anbefaler du der? Det er jo bare 6/7 timer å kjøre, så det er overkommelig. Det må bare skje ganske fort, for jeg er høygravid???

Jeg hadde dratt til Heimdal Dyreklinikk :) 

du får nok time innen ei uke der vil jeg anta :) 

edit: si gjerne hva problemet gjelder og at du trenger en erfaren dyrlege på allergi.. Kathrin er flink :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns allergi er usannsynlig jeg når dress = ingen kløe? Hunden burde jo klødd uansett tenker jeg.

Dra gjerne til Heimdal dyreklinikk, de skal være dyktige ?

 

Jeg hadde nok prøvd å hatt på dress "konstant" en stund jeg ? Altså en uke med dress... klør ikke hunden at all den uka så kan det være nyttig info. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...