Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2017


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Og de kom jo så og si samtidig, men allikevel er det "de nye" og "de gamle" ??????

Det hun sier er hyggelig, men hun MÅ slutte å snakke med sutretone på stemmen sin..   La Familia har virkelig ingen selvinnsikt. Well played, Det Hvite Hus!

Tradisjonen tro må vi vel ha en egen tråd...   http://www.side2.no/underholdning/her-er-alle-deltakerne-i-paradise-hotel-2017/3423317234.html Starter mandag! 

  • 3 weeks later...

Jeg har egentlig heia litt på Sofie hele tiden, for jeg synes igrunnen hun har virket ganske ok sånn jevnt over. Litt vel ivrig i spillinga si til tider, men samtidig også opptatt av å ta vare på de andre. Det hun dog gjorde mot Grunde synes jeg ikke var greit, men på den andre siden har jeg forståelse for at det er et spill. Jeg tror ikke hun hadde hatt så store sjanser i finalen med Grunde. Morten er jeg litt sånn njæææh til...han er så sykt høy på seg selv :P  Lunde liker jeg egentlig også, og Kevin har jeg hatt sansen for lenge igrunnen. Så jeg vet ikke helt. En av de to xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt irritert på Lunde for at hun valgte Kevin. Det var heller ikke så smart av henne, for hun hadde hatt større sjanse til å vinne dersom hun hadde stått med Grunde. I tillegg er sjansen stor for at Andrea og Kevin hadde gått inn i finalen som et par, og Kevin ville da hatt større sjanse for å vinne. 

Sånn helt ærlig heier jeg litt på Morten og Sofie, selv om det var ukult det hun gjorde mot Grunde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har likt Sofie så godt, helt til hun dumpa Grunde!! Vet ikke hvem jeg skal heie på, jeg. Petter og Andrea liker jeg ikke som helhet. Morten er som @Justisia sier så sjukt høy på seg selv og tror han "fortjæææne jo" å være kongen av verden. Han har jo løyet og spilt like mye som alle andre, men tror han er så mye bedre?! Liker Kevin da, men ikke storfan av Martine. Kanskje heller ørlite mot Kevin og Martine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sprettballen skrev:

Hun har nok ikke kompensert ansiktsmalingen med at hun ville bli brunere generelt :P 

Gubben lurte på hvordan man kan være brun enkelte steder og hvit enkelte steder :P også kunne han ikke forstå at man kunne skinne så mye over alt :P når jeg fortalte at det er noen som liker å legge på sminke på den måten ble han sjokkert stakkar :P

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns synd på kevin... men thumbs up for at han tar det så bra! Ellers er jeg forbanna for at tv3 alltid klarer å spoile. På onsdagens episode så viste de fra festen at petter og morten inngikk en avtale om at de skulle stemme på hverandre i finalen. Plutselig viser de et nytt klipp av morten på greenscreen (Heter det det??) hvor han er kledd i dress og slips. Han forteller om avtalen med petter og sier at han håper han er en mann av sitt ord.  så det røpte jo at de var han og sofie som kom til finalen... og dressen også. Han hadde ikke dress på seg på festen på onsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kaisen skrev:

Syns synd på kevin... men thumbs up for at han tar det så bra! Ellers er jeg forbanna for at tv3 alltid klarer å spoile. På onsdagens episode så viste de fra festen at petter og morten inngikk en avtale om at de skulle stemme på hverandre i finalen. Plutselig viser de et nytt klipp av morten på greenscreen (Heter det det??) hvor han er kledd i dress og slips. Han forteller om avtalen med petter og sier at han håper han er en mann av sitt ord.  så det røpte jo at de var han og sofie som kom til finalen... og dressen også. Han hadde ikke dress på seg på festen på onsdag...

Jeg ser aldri på hva som skal skje i neste episode, livredd for spoilere :P Så jeg var lykkelig intetanende. Menneh, alle gutta hadde vel på seg dress på seremonien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snoffe skrev:

Gubben lurte på hvordan man kan være brun enkelte steder og hvit enkelte steder :P også kunne han ikke forstå at man kunne skinne så mye over alt :P når jeg fortalte at det er noen som liker å legge på sminke på den måten ble han sjokkert stakkar :P

 

Hun er kanskje en sånn vampyr som disse i Twilight? De skinner jo når det går ut i sollyset ...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...