Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts 2017


netpuppy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 327
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har ikke fått lest ferdig denne tråden før nå, fordi jeg var på nettopp Crufts, og jeg synes jo det er trist at en utstilling skal få et negativt stempel - om det var direktesendte gruppefinaler f

Der tar du veldig feil. Det skilles mellom jakt- og utstillingslinjer i så og si alle andre land, også i rasens hjemland. Du vet at også norske oppdrettere importerer settere fra utlandet og bruker i

Men altså, det skal ikke stikkes under en stol at der finnes mennesker som er så redde for å ødelegge pelsen til hundene sine at de hindrer dyrene, selv om de aller, aller fleste lever hos engasjerte

Posted Images

1 hour ago, Lola Pagola said:

schipperke. .. sorry men... ikke en vakker rase emoji23.png

Atte HVA!? :getlost:

Neida, men jeg syns de er riktig så søte jeg, da.. Selv om de er mye finere med hale og litt mindre bredbeint enn den som var representert her. Han bevegde jo nesten frambeina utover når han gikk sett forfra. Holdt seg godt for å være 11 år gammel da :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte HVA!? :getlost:
Neida, men jeg syns de er riktig så søte jeg, da.. Selv om de er mye finere med hale og litt mindre bredbeint enn den som var representert her. Han bevegde jo nesten frambeina utover når han gikk sett forfra. Holdt seg godt for å være 11 år gammel da [emoji4]  

ok da de er søte i sin rarhet *dårlig samvittighet* [emoji16]
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, 2ne skrev:

Jeg liker virkelig ikke pekingeser. Sånn skikkelig virkelig ikke. 

Noen ganger ser jeg for meg at pekingneser hadde fungert bedre som hovercraft... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Turb skrev:

Noen ganger ser jeg for meg at pekingneser hadde fungert bedre som hovercraft... 

Å guri.. La oss ikke gi de noen ideer, liksom :o 

Ny dag, så nå ser jeg på juniorhandling. Jeg er egentlig ikke så innmari interessert i det, men man må jo se Crufts hele dagen når man ikke har noe liv allikevel, må man ikke? :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Pringlen skrev:

Intet nytt under solen... Dvs i går hadde de faktisk en strihåret dachshund MED et snev av bein, som ble bir. Men hvem ble shortlisted? Jo det var korthåren, som så ut som en falukorv dratt rundt på bakken...

:lol:   made my day den kommentaren der.  Den korthåren var grusom. Av dachsene likte jeg helt klart standard strihår best.  

14 timer siden, Debbie skrev:

Nei, prikkedyret falt i bevegelse. Canaanhunden synes jeg var lekker, men det ser jo ut som en blandingsrase. Chow chow hadde faktisk et godt snuteparti for rasen. Sikkert pinlig å være i storringen og så pisser bikkja..

Jeg ble også gledelig overrasket over snutepartiet på chowen 

13 timer siden, 2ne skrev:

Jeg liker virkelig ikke pekingeser. Sånn skikkelig virkelig ikke. 

Ikke jeg heller...  

 

Ser på toy group nå,  ligger litt bak da jeg jobbet i går kveld.  

Glad ikke bulldogen vant EWC,  selv om den hadde ting ved seg som var bedre enn for noen år siden.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten må de slutte å blåse tørr bikkjene sine, eller så må de slanke dem. Jeg syns det er overraskende mange chubby hunder i år :o 

Kanskje det er tv'en min? Selv miniature poodlen ser tjukk ut.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke bare deg, 2ne. Da jeg var der for et par år siden reagerte jeg på hvor feite setterne var. Ikke smellfeite, men de var chubby. Og når fuglehundene tydeligvis skal være sånn på utstilling så kan det vel ikke love godt for resten av rasene. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutes ago, Wilhelmina said:

Er det noen som har link til bedømmelsen av vorstehre, hvis det har vært? Kommer ikke inn på Crufts-sida i det hele tatt :hmm:

Det virker dessverre som at nettsiden til Crufts er nede, så tror ikke noen kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, netpuppy skrev:

Hvorfor ikke?

Min once-in-a-lifetime-hund var en groenendael, og alle kommer til å bli målt opp mot henne, det fortjener de ikke. Dessuten har mine belgere en tendens til å enten være sjuke eller dårlig mentalt, og det fortjener ikke jeg. Til sist, men ikke minst, så ville jeg hatt en belger som vil jobbe, men det klarer jeg ikke nå, og det fortjener ikke den hypotetiske groenendaelen min :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...