Gå til innhold
Hundesonen.no

Mocca og hennes små kaffekopper - Saluki


Tøfflus
 Share

Recommended Posts

13 timer siden, Tøfflus skrev:

Denne her? Han er nok allerede solgt, det kives litt om han så får vi se hvor han havner :) 

IMG_2976.JPG

Ja!! Sukk, jeg har jo akkurat fått meg valp, så det er nok uaktuelt, men en gang må det jo nesten bli en slik her :) Håper han får et flott hjem og at du får muligheten til å poste flere bidler av hen etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som den meget bestemte damen Mocca er valgte hun føde før termin og da syntes hun kvinnedagen passet godt til henne. Fire timer og syv valper, 6 + 1, gikk som perler på en snor det her. Farger har jeg

3 1/2 uke og "no livnar det i lundar", dvs "huhei hvor det går i stua"   Bare se, hvor aktive de er (nesten) hele gjengen   Tøffe mannfolk har rosa sengetøy   På samme tid, så langt

I går utnytta jeg Kristins gjestfrihet til det fulle og tok opp hele kvelden hennes i selskap med verdens skjønneste Mocca (det å bli møtt av ei glad sjokodame i trappa som følger meg inn og hopper op

Posted Images

6 timer siden, Lille Logre skrev:

ÅÅÅåååhhhh Jeg vil ha!!! Denne rasen er en av mine absolutte drømmeraser!!
Hvor krevende er de å ha i hus i forhold til f.eks whippet?

Har du funnet navn til dem ennå?:wub:

Jeg syntes jo ikke de er krevende i det hele tatt da, men andre vil kanskje syntes det. Mine er stille og rolige inne og oppfører seg bra ute. Nå krever ikke jeg all verden av dem heller da, annet enn at de skal gå, og oppføre seg, pent og komme når jeg roper om de er løs, noe de stort sett gjør (om det er meg eller godisen er ikke alltid avklart, men bare de kommer er jeg fornøyd). Har aldri alle tre løse samtidig med mindre det er et trygt inn-gjerdet område, de har mye jaktinstinkt, og jeg ser også an i skogen før de slippes. De jager jo i flokk og skulle de plukke opp "noe" er det fort gjort å "miste" ørene for innkalling. Alene går det greit, er visst ikke så spennende å dra på jakt helt for seg selv. De er ganske klare i signalene sine om det er, eller nylig har vært, dyr der og da slippes de ikke. De er fornøyd med gode turer, både i bånd og løs, og de klarer fint noen dager i ro (som da jeg hadde influensa og de kun fikk rundt-kvartalet-turer i flere dager) uten å gå bananas av den grunn. Ikke ødelegger de noe inne og ikke stjeler de mat. Jeg hører jo seff om andre som har problemer med sine, men for meg er det ganske så fjernt, jeg har ikke det :) 

Alle har fått kallenavn, og stamtavle navn er mer eller mindre klart, men ikke 100 %.

Ser at jeg har visst postet bilde av alle unntatt de to røde gutta, så her er de. Øverst Tux og nederst Nowhite. De er veldig like, men sistnevnte har ikke hvit haletupp derav navnet :) 

IMG_2967.JPG

IMG_2923.JPG

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 20.3.2017 at 11:35 AM, Tøfflus said:

Jeg er skikkelig elendig på farge altså, jeg tar det jeg får jeg. Fleipet med at om det kom grønne og lilla er det også helt ok, haha. Men det er gøy med farger da, saluki har jo så innmari mange liksom.

Denne lille karen her er spådd bli som bror til far, og det gjør jo ingenting for han er lekker :D 

IMG_2960.JPG

Dexter.jpg

Jeg vil ha denna! Jeg liker svart pigment :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker igjen for fine hilsener, det er så koselig å lese :D

Nå har de fått smake mat for første gang og det var GODT :) 

IMG_3231.JPG

Ørk kan til og med stå og spise helt selv han :wub:

IMG_3236.JPG

Og etterpå forsøker de kravle over kanten for å komme til mor, som står på utsiden og misunner dem maten *flir*

IMG_3266.JPG

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 1/2 uke og "no livnar det i lundar", dvs "huhei hvor det går i stua" :D 

Bare se, hvor aktive de er (nesten) hele gjengen :) 

DSC_0025.JPG.0b36bb4dbde6080251a453e31584e13c.JPG

Tøffe mannfolk har rosa sengetøy :D DSC_0024.JPG.09b7e0f8352e44cceb5ec1608b69c45a.JPG

På samme tid, så langt vekk fra valpene man kommer *ser ikke, hører ikke, finnes ikke*, hilsen onkel CalleDSC_0026.JPG.2418c4a76c7af4e6d51dde00fcb034c7.JPG

  • Like 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jma :)

Disse her har hatt besøk av sine kommende eiere idag og ble sååååå glade over hver sin fine, nye familie at de gikk i koma når disse måtte reise hjem uten dem i dag. Nå er de langt inni drømme-land om alt det gøyale de skal flytte til :D 

DSC_0007.JPG

DSC_0012.JPG

  • Like 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...