Gå til innhold
Hundesonen.no

Løpetid - stiller man, eller ikke?


MerlePerle
 Share

Recommended Posts

Vi skulle stille NKK utstilling om 1 1/2 uke (vår første utstilling) men nå har hun som bare har løpetid 1 gang i året så klart fått det....
Dvs hun kommer til å være på sitt "teiteste" på dette tidspunktet.

Jeg ble brått usikker. Har bekjente som sier at de stiller allikevel. Men jeg TÅLER IKKE å få kjeft. Hvis jeg er i risiko av å bli kjeftet ned av en hannhundeier så vil jeg ikke dra. Det ville ødelagt hele helgen for meg og det ville ødelagt for om jeg tørr å stille neste gang...

Jeg blir redd med en gang noen kjefter på meg og orker ikke å stille om det er noe sjangs for at jeg skal få høre det.

Er det vanlig/okei å stille tispe med løpetid? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lille Logre skrev:

Jeg ble brått usikker. Har bekjente som sier at de stiller allikevel. Men jeg TÅLER IKKE å få kjeft. Hvis jeg er i risiko av å bli kjeftet ned av en hannhundeier så vil jeg ikke dra. Det ville ødelagt hele helgen for meg og det ville ødelagt for om jeg tørr å stille neste gang...

Helt greit å stille, men som Line sa, stille deg kanskje litt unna selve ringen (altså - du trenger ikke å stå 5 cm fra ringbåndet med rumpa til bikkja liggende halvveis inni ringen :P)... også sier du ingenting til noen om at hunden din har løpetid. Da er det som regel ingen som merker noe på hundene sine heller... evt er de med hannhunder vant til at hundene værer løpetid på utstilling at de ikke bryr  seg (og de som bryr seg skal du ikke bry deg om :D). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...