Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som syr dress?


WelshenNemi
 Share

Recommended Posts

Er det noen her som syr heldress til hund på mål, eller som vet om noen som gjør? Får det ikke til selv, og hun passer ikke inn i ferdigkjøpte eller de blir for kald. Har stoff selv.

Noen som er villig til å hjelpe meg? :flowers:

Pris kan diskuteres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Snoffe skrev:

Skulle gjerne hjulpet deg, men sliter veldig med å sy dress selv.

Vurderer å gjøre en innsats til sommeren/høsten for å prøve å få det til, så kan jo si i fra hvis jeg kommer noe nærmere å sy en dress.

Takk :flowers:

Har ikke gitt helt opp enda, men det er 1 skritt frem og 4 tilbake.. Begynte rett over nyttår, og holder fortsatt på med foret :icon_redface: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, simira skrev:

Jeg har dette liggende ubrukt om du er interessert og kan sy etter mønster: https://sewing.patternreview.com/Patterns/3850

Jeg kan sy, men har dessverre ikke kapasitet til å ta på meg noe nå.

Jeg trenger dessverre hel dress med bein, ikke bare dekken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lignende mønster jeg bruker, men siden jeg er elendig til å sy og hun ikke passer i noen retning på mønster så er det ikke bare bare å tilpasse for meg -_- på mønsteret jeg har brukt hitil er beina 10cm for lang, kroppen 15cm for kort og bryststykket(under magen) 15cm for bredt.. 

Er ute etter noen som kan sy for meg, enten det er noen her, eller noen som syr på mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, WelshenNemi skrev:

Er lignende mønster jeg bruker, men siden jeg er elendig til å sy og hun ikke passer i noen retning på mønster så er det ikke bare bare å tilpasse for meg -_- på mønsteret jeg har brukt hitil er beina 10cm for lang, kroppen 15cm for kort og bryststykket(under magen) 15cm for bredt.. 

Er ute etter noen som kan sy for meg, enten det er noen her, eller noen som syr på mål.

Skjønner, det er vrient! Har ikke våget meg på sying av dress ennå :P Kanskje du kan prøve lykken hos noen av dem som syr til italiener, whippet, etc? F.eks "Myndeklær og dekken" på Facebook. Din Nemi er vel ikke så forferdelig mye større enn en whippet? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sona skrev:

Skjønner, det er vrient! Har ikke våget meg på sying av dress ennå :P Kanskje du kan prøve lykken hos noen av dem som syr til italiener, whippet, etc? F.eks "Myndeklær og dekken" på Facebook. Din Nemi er vel ikke så forferdelig mye større enn en whippet? :) 

Takk for tipset! Nei, nemi er nok en del mindre enn en whippet. I alle fall i høyden. Er vel ca 50cm lang og rundt 40-43cm høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

Takk for tipset! Nei, nemi er nok en del mindre enn en whippet. I alle fall i høyden. Er vel ca 50cm lang og rundt 40-43cm høy

Da ville jeg tatt kontakt og hørt om hun kunne hjulpet deg :) Vet at en del av de som syr helst syr til små hunder, men det der er jo ikke så stort :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...