Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mars


Siljus
 Share

Recommended Posts

8 timer siden, Siri skrev:

Det var ikke vondt når de gjorde selve utgravningen da :lol: Bare før.. når de vrengte øyelokket... Ikke noe jeg har lyst til å gjøre en gang til i grunnen, og jeg bruker ikke engang å reagere på sånne vondter, men da måtte jeg til med sånne pusteøvelser for meg selv for ikke å svime av der jeg lå :o Nesten litt pinlig egentlig... jeg er da tøffere enn som så liksom :aww: 

Jeg tror egentlig det er greit å synes at vrenging av øyelokk er så vondt at man må ta litt pusteøvelser altså. Om det er noen trøst, gjorde jeg det da jeg var sår rundt stomien, det var overraskende ubehagelig :lol: Og jeg føler meg rimelig tøff allikevel, så da er nok du og det :D 

8 timer siden, Siri skrev:

Det er betryggende at du er opptatt av hva som kler deg altså :D 

Ja, jeg er veldig opptatt av det jeg, det er viktig å se bra ut :aww::P 

--

AN er jeg spent på om sykepleieren kommer innom kl. 9, eller om vi faktisk ble enige i går om at de ikke trengte å komme før på ettermiddagen - jeg veit at jeg er enig i det, i hvert fall :teehe: Årsmøte med puddelklubben i dag, så vi tar væskebehandlinga når jeg kommer hjem derfra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Valping 

Basse har bursdag  9 år, tenk det. 

Jeg er helt i ekstase jeg!! Hippy ble bekreftet drektig, så begynner nestingen ? Jeg burde kanskje lage egen tråd for nerdingen der, men seeee da  

Posted Images

7 timer siden, laikamor skrev:

Gubben ble overrasket, så det var bra! Jeg skulle så ønske at jeg fikk være med de ut til byen, det var planen min. Men broren hans ville absolutt hjem, så da måtte jeg heller kjøre han. 1time hver vei. Nå har jeg nettopp satt han av, og står parkert alene på en  stor parkeringsplass. Sliter med å holde meg våken, samtidig som jeg har et lite "sammenbrudd" igjen. Ingenting jeg ville mer enn å være med å feire gubben, for en gangs skyld. Nå skal jeg inn igjen til Åsane og vente på gubben og søstra hans der. Så må jeg kjøre henne også ut her, før jeg kan kjøre hjem.

Dvs to turer ut her, bare fordi at en av dem ville tidlig hjem mens en av dem ville på byen. Ca 4t kjøring i stede for 2t. Utblåsning her nå.. Var redd for dette, men jeg vet jo at det ikke er mye som skal til for tiden, før det renner litt over hos meg.

Gubben ringte nettopp for å høre hvordan det gikk, da. Greit å vite at han tenker på  meg hvertfall. Og han koser seg i byen, det er tross alt det viktigste på hans dag!

 

Tørke tårer og se om jeg kommer meg videre. Mulig jeg må ha en powernap på veien..  

Vet det har kommet apriltråd altså..

Men fy flate så hensynsløst av dem! Jeg ville heller tatt drosje selv om det er grisedyrt enn å ødelegge kvelden for andre på den måten. Og at ikke gubben din ba dem finne annen transport så han fikk feire bursdagen sin med deg? Folk ass :thumbsdown:

På tide å sette ned foten, kvinne. Ta litt plass i forholdet og krev at det tas hensyn til hva DU vil også. Dette her kommer du til å slite deg ut med, og ingen kommer til å takke deg for det.

:hug:

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt lurt... i februar hadde hunden alle tegn på første løpetid, untatt blod, men har skjønt at det kan være vanlig med lite blod første gang. Hun var hoven, ble roligere og begynte å småtisse mer. Hunden til ei jeg kjenner var veldig opptatt av henne og klapret med tennene. I dag våknet jeg opp til blodflekk i senga. Testa med q-tips - og hun blør. :P kanskje hun prøver seg på aprilsnarr...

Hvordan gjøre dere det når hunden har løpetid og soving i senga? Klarer ikke å hindre henne i å hoppe opp siden hun ofte kommer oppi når vi sover, og hvis jeg stenger henne ute fra soverommet så blir det hylekor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Mirai locked og unpinned this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...