Gå til innhold
Hundesonen.no

Nylon bur


Leyoness
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

å jeg syntes de som har ei ramme inni virker mer solide enn popup burene.  Størrelsen og hvor dem er fra husker jeg ikke men så på utstillingen ei som hadde et stoffbur med god plass til to vorsteh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sånt med metallramme inni, kjøpt på Europris. Kvaliteten er vel så som så, ikke noe jeg forlater hunden alene i for å si det sånn. Jeg bruker det mest som oppholdssted på stevner ol. der jeg allikevel er sammen med hunden hele tiden. Må presisere at jeg aldri stenger henne inni buret, da tipper jeg hun hadde ødelagt det rimelig kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva størrelsen er det på de største burene? Nei burene skal ikke holde hunden inni, mer som et sted hundene finner roen og bruker som seng. Virker som de ikke tar all verden av plass heller når de er ned pakket. Er litt tungvindt å ta de harde burene med overalt.

Sent fra min F8131 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det her og har brukt det mye nå i helga på kurs, hunden har vært alene i buret under hvile og stått i gangen med andre bur. Det er lett, lett å slå sammen/sette opp, solid og virker å være av god kvalitet. Han gjorde sitt for å komme ut av buret da vi starta i dag, men greide det ikke. Han velger det som soveplass hjemme, vi har da lagt inn en ekstra madrass og et ullteppe. Vi har str L til en hund med mankehøyde på 47 cm, med litt tykk madrass går det greit men han må bøye hodet når han står. Poenget er jo uansett at han skal ligge og hvile i det, så vi syns høyden er grei.

http://www.zooplus.no/shop/hund/hundebur_tilbehor/nylon_hus_bur_telt/508968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Maelson Soft Kennel, og jeg er helt frelst [emoji1] Har absolutt ingenting å klage på! Dør både foran, på taket og på siden (med klips til å feste glidelåsen i, slik at hunden ikke kan åpne den selv), flapper alle steder enn foran (som kan rulles opp for ventilasjon, eller ned for å hindre utsyn). Kvaliteten virker bra, det er lett å ta opp og ned, og med matallstenger på innsiden. Minuset med det er prisen, det er ikke det billigste stoffburet. Men det er definitivt verdt det for meg, har det med meg rundt på alle stevner.

 

Jeg har L, som er 92x64x64, men de kommer i XL og XXL også, sistnevnte er 120x77x86 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også det stoffburet fra europris, og aldri mer. Tror det kosta 600 eller 800 kr. Mulig det er greit til en voksen hund som ikke gnager på det. Jeg var imponert over at det enda var like helt når hun var 7 mnd gammel, men ved nærmere ispeksjon ser jeg at deler av glidelåsen var borte.. så den har hun nok spist... annet enn det så er jeg fornøyd med det. Mange åpninger på det. Men jeg kjøper det ikke til valp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
18 minutter siden, tonjek skrev:

Sier seg vel selv at et bur laget i stoff ikke tåler destruktive hunder som tygger og graver emoji1.png Uansett hvilken kvalitet det er.

Itte for alle desverre. Men jeg hadde en som lukte opp burdøra i sprinkelbur men i stoffbur ble hun liggende. Der var det umulig å bryte seg ut mente hun. Den jeg har nå prøvde seg på å ta labben i ruta men en grei ringsekretær brølte til han og da ble han liggende siden. Jeg var skriver så det var vanskelig for meg å si fra da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...