Gå til innhold
Hundesonen.no

Heihei!


Beaucebabe
 Share

Recommended Posts

Hei på dere, to og firbente :)

Etter mangfoldig snoking uten en konto etter googlesøk om tips og triks til hundeholdet, har jeg fått surret meg inn hit på hundesonen (garantert på tide!)  

Så lenge jeg kan huske har jeg hatt en eller annen hund rundt meg. En flat som endte opp med å gå å gjemme seg etter en to ukers fjelltur, en norrfolkterrier som var terrier med stor T. Familiens gode border hjelpere med sauene når de skulle fra a til å. Og for tiden har jeg en klovn og sjarmør av en Beauceron. 

Jeg går for tiden på Melsom. YFF hund. Og ellers trener jeg litt LP. Er ganske amatør. Går for det meste i at jeg må lære meg å gå, men morro er det jammen meg. Med litt godt humør, tålmodighet, en bestikkelse eller tre så pleier det meste å fungere til slutt. Selv om jeg noen ganger må dra meg selv i håret og tenke "Hva er løsningen på denne utfordringen da? Amatørhundetrener" 

Jeg er intressert i, tja, hund. Åpenbart. Spesielt etologi og ernæring egentlig. Stress, aggresjoner, hvorfor de reagerer sånn og sånn av den og den påvirkningen.

Min favorittaktivitet er i likehet med mange andre det å trene hund. Helst 3 timer om gangen. Men fornuften tilsier at jeg skal ta korte økter. Så da gjør jeg det.  

For tiden er Vilja læremesteren min i praksis, mens hundebøker og internett og skoletimene tar seg av teorien. 

Jeg satser på å få både overvåket og deltatt i ett hav av friske diskusjoner, lese inspill, og lære mer om våre firbente bestevenner! 

 

 

IMG_0128.JPG

IMG_7330.JPG

IMG_6661.JPG

IMG_7060.JPG

IMG_7552.JPG

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...