Gå til innhold
Hundesonen.no

FitPAWS paw pods - Hvordan lære hunden?


ikiz
 Share

Recommended Posts

Hei,
Jeg har kjøpt FitPAWS paw pods til hunden min, men jeg har problemer med å lære henne at hun skal plassere bakbeina sine på disse.

Hun har lært seg å stå på 2 stykker samtidig med begge frambeina ved at jeg pekte på FitPAWS paw pods. Jeg bruker klikker og godbiter så dette gikk fort! Men de bakbeina er vanskelig, hun vil liksom bare bruke frambeina.

Noen som har tips til oss!? Hvordan lærte du hunden din dette? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte Valpis det med å ha en bak, og lærte å rygge på og treffe med en. Har rett og slett shapet henne med klikker og godbit :)

15844188_10158066230615464_9844529666356

 

Forran går ganske greit og de fleste får det fort til. Men de trenger bakpartskontroll og ikke minst awareness for å forstå det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anette skrev:

Jeg lærte Valpis det med å ha en bak, og lærte å rygge på og treffe med en. Har rett og slett shapet henne med klikker og godbit :)

15844188_10158066230615464_9844529666356

 

Forran går ganske greit og de fleste får det fort til. Men de trenger bakpartskontroll og ikke minst awareness for å forstå det :)

Så lurt! Det skal jeg absolutt prøve! Hunden min kan jo å rygge så da er det bare å krysse fingrene for awareness :thumbsup:

Nydelig Valpis forresten :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, ikiz said:

Så lurt! Det skal jeg absolutt prøve! Hunden min kan jo å rygge så da er det bare å krysse fingrene for awareness :thumbsup:

Nydelig Valpis forresten :wub:

For henne var iallefall det lettest.

Teddy jeg hadde for FOD hadde jeg allerede lært å løfte på ett og ett bakben, så der satte jeg den bare bak på en side og han løftet og "traff" flere ganger, også tok jeg motsatt side. Men valpis mener det er for mye mas :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...