Utestengt med feilmelding

4 innlegg i emnet

@RAH I går i 10-tiden ble jeg plutselig kastet ut med denne medlingen (se bildet). Kom ikke inn igjen heller, forsøkte noen ganger og jeg forsøkte å trykke på "Kontakt oss" men fikk bare samme medlingen.

feilmeld.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei @LØJ,

Gjelder dette hele forumet? Altså hundesonen.no, eller en spesiell link? Kan du forsøke å logge ut og inn igjen (om du er logget ut).

Evt. ctrl + shift + r flere ganger (cmd + shift + r på mac).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, RAH skrev:

Hei @LØJ,

Gjelder dette hele forumet? Altså hundesonen.no, eller en spesiell link? Kan du forsøke å logge ut og inn igjen (om du er logget ut).

Evt. ctrl + shift + r flere ganger (cmd + shift + r på mac).

Dette skjedde fredag morgen, nå (og i går lørdag) var alt ok igjen... Ville bare informere om :) Og ja, det gjaldt hele forumet. Satt og leste i AN-tråden, skulle bla om til neste side og vips så var jeg kastet ut av hele Hundesonen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for oppklaringen @LØJ , fredag morgen ble forumet oppgradert. Dette gjaldt dessverre alle brukere.

Beklager dette, takk for at du sier fra! :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Black Friday Salg til Hund
  • Nye innlegg

• Kan vi få en knapp å trykke på når vi misliker et innlegg?
    • Jeg også tisser oftere enn bikkja, det er normalt av vi mennesker gjør det, da vi ofte smådrikker mer av vane enn dyr gjør. Ayla klarer seg lenge med 3 tissinger i døgnet. Om sommeren hender det støtt at 2 er nok. Da har hun gjerne tissa på natta før vi legger oss, sånn 12-1-tida, og så tisser hun ikke før jeg mer eller mindre tvinger henne til det eller vi går tur sånn i 17-18-tida. De gangene jeg har mast henne til å tisse i fem-tida på ettermiddagen, så har hun egentlig ikke spesielt full blære, og det kommer ikke et fossefall, så behovet er tydeligvis ikke der. Det er bare jeg som synes det er alt for lenge siden sist. 
      Og ikke si at hun sikkert har tissa inne uten at jeg merka det, for det vet jeg at hun ikke har gjort. De gangene hun tisser inne, enten fordi jeg glemmer tida på kvelden eller hun har drukket mer enn vanlig, så skjer det alltid på samme sted, det samme stedet hun tisset da hun var liten; på teppet under spisestuebordet (selv om teppet er skiftet flere ganger siden hun var valp).  Hvis jeg hadde en hund som måtte tisse mye oftere enn det normale, slik @Malamuten beskriver, ville jeg sjekket den hos veterinær. Da er jo enten blæra overaktiv, hunden drikker for mye (kan være pga sykdom eller maten), eller den har fått uvanen med å tisse oftere enn nødvendig. Du fôrer jo med Labb, om jeg husker rett fra en annen tråd, og det kan være saltinnholdet der gjør at hundene dine drikker mer enn de skulle trenge. Ikke en uvanlig konsekvens på billigere kattefôr, i hvert fall
    • Når er hunden din på utsiden av buret?

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

• Hva tenker du at du oppnår ved å belønne ham når du kommer tilbake igjen etter 10 sekunder?   Hunden min er nå halvannet år gammel. På den tida her i fjor, hadde han akkurat fått til "å bli flink" i bur. Problemet var at han bjeffet, og bjeffet, og bjeffet, og bjeffet i det buret, hele tiden. Etter noen måneder skjønte han at det ikke nyttet, for jeg slapp ham aldri ut igjen med mindre det hadde vært stille en bestemt tid. Nå har jeg en hund jeg kan ha i bur hvor som helst, når som helst, og som ikke lager en lyd (med mindre andre maser på ham når han er i bur). Når jeg er på skolen er han i bur, når jeg er på jobb er han i bur, når jeg støvsuger er han i bur, hvis jeg har besøk av folk jeg ikke stoler på med hunder er han i bur... Osv. Min anbefaling er med andre ord at dere kjøper et stort og fint bur til ham. Sprinkelbur koster ikke så mye på finn. Det skal være stort nok til at hunden kan strekke seg helt ut, og stå helt oppreist, uten at det er ubehagelig. Også kjekt hvis du har plass til en vannskål. Dekk til med teppe om natta. Han kommer til å bjeffe, masse, kanskje i noen dager, kanskje i noen uker. Også går det over. Hvis hunden derimot er stresset eller redd, er det kanskje noe annet... Men da må folk begynne å forklare hvordan en stresset eller redd schafermynde oppfører seg når en sønn hund er stresset eller redd...
    • Har vurdert å bygge egne elementer (ramme av 2*4 f.eks. og netting).
      Ganske sikker på at det blir en rimeligere løsning enn ferdige elementer.
      Usikker på om det er smart da, sånn ifht tygging  
  • Nylig opprettede emner