Tisset plutselig om natten

3 innlegg i emnet

Klokken er i skrivende stund rett over to på natten. Valpen (nå 4,5 mnd) har akkurat tisset på seg i buret sitt (som står med døren åpen). Han har alltid, siden jeg fikk han 9 uker gammel, holdt seg hele natten. Har ikke merket noe annet "rart", og jeg luftet han godt om kvelden rett før leggetid (var faktisk ute litt lenger enn vanlig). Han hadde nettopp kommet til et stadie hvor han kunne kalles "for det meste stuerein", og jeg ser på hele hendelsen som uvanlig. Noen ide om hva det kan komme av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blærekontroll er ikke helt på topp - ev. valpen er ikke helt i form akkurat i natt - så han hadde et uhell. Ville ikke lagt mer i det enn det.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 hours ago, Minutt said:

Blærekontroll er ikke helt på topp - ev. valpen er ikke helt i form akkurat i natt - så han hadde et uhell. Ville ikke lagt mer i det enn det.

Haha, nei, rart hva man kan finne på å være urolig for klokken to om natten :icon_redface: Det var i grunn bare det at det var første gang dette har skjedd, og jeg har hatt han i to måneder (og får helt "noia" av de minste ting. Tror ALT er tegn på stress :frantics:) Men du har rett. Sikkert bare en liten "oops" :) 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men det er faktisk noen voksne damer som er veldig veldig lave, og mindre enn 10-åringer både i høyde og bredde, og jeg skjønner jo også at disse ønsker seg klær fra andre steder enn barneavdelingen. Jeg har null problem med at det finnes en stor "range" av størrelser, så lenge det går begge veier. Kommer man fra en familie der alle er veldig lave og tynne, så skal man jo også få lov til å kle seg i voksenklær, akkurat som folk som er større skal få lov til, uten at idealstørrelsen trenger å være verken 32 eller 56.
    • Det kommer da helt an på kroppsform. Jeg brukte 32 i flere år, før jeg gikk over til 34 og større. Jeg handla stort sett på HM og Bik Bok på den tida. Jeg kjenner flere lave, men normalt slanke mennesker som bruker 32. Og hva så om det ikke er flest folk som bruker den størrelsen, skal den liksom ikke være tilgjengelig da? Det finnes da både egne avdelinger og spesialbutikker for store mennesker, skjønner ikke at det skal være et problem for gjennomsnittsmennesket. Jeg synes ikke downsizing er et problem, all den tid man har samme form uansett om det står 38 eller 42 på lappen. So what? Det har INGEN praktisk forskjell. Det eneste problemet jeg kan se er at størrelsene er litt forskjellige fra butikk til butikk, slik at det er litt vanskelig å vite størrelsen sin fra et sted til et annet. En tur i prøverommet pleier å løse det. Jeg er da samme mennesket uansett om jeg handler på HM og kjøper 36 eller om jeg går på Bik Bok og må inn i 38. Jeg har ikke magisk blitt større på turen fra en butikk til en annen... Det er bare et tall. 
    • Jeg er på høyde med en gjennomsnittlig 12-åring. Jeg er glad jeg har litt mer å velge mellom enn barneavdelingen Selv om jeg(som sagt tidligere i tråden) sliter innimellom med å finne klær og sko, fordi ting er for langt feks
    • Er dsg-en fra Aridgeocrats? Synes ikke han ligner på de typiske derfra, men jeg har ikke møtt noe særlig hunder derfra de siste par årene.
    • Kløne   Den ble VELDIG kladdete også...    
  • Nylig opprettede emner