Gå til innhold
Hundesonen.no

Hals/lue til hund


Poter
 Share

Recommended Posts

Noen som vet om noen som selger hals/lue til hund? Har sett noen på etsy, men de har gjerne ører og horn på, jeg tenkte mer en slags buff som kan brukes under hvile på tur, evt. når det er veldig kaldt. Ikke for det, Eine hadde væt kul med horn på, men greit å holde det litt praktisk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Raksha skrev:

Joooo, han må ha ører og horn! Må! :D:lol:

 

Haha, han hadde sett bra sjarmis ut i det :lol:

30 minutter siden, simira skrev:

Lanullva har det. De er dyre, men god kvalitet.

Edit: De har faktisk salg nå også, så det er ikke så dyrt som det pleier å være. :P

Er det denne du mener? Synd det ikke var bilde av den på, skulle likt å se passformen.

25 minutter siden, Raksha skrev:

15284968_10157921883430171_3436877699718

Hottie har sånn, tror den er hjemmestrikka til en hund som er litt kraftigere i skallen enn hun er, men den gjør nytta si. :D

Den så god og lun ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Poter skrev:

Haha, han hadde sett bra sjarmis ut i det :lol:

Er det denne du mener? Synd det ikke var bilde av den på, skulle likt å se passformen.

Den så god og lun ut! 

Den ja. Den er tubeformet. NKK har et par bilder med den: http://www.nkkbutikken.no/butikk/lanullva/hundehals/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, KristinR skrev:

Hvis den skal brukes som en lue så må den ha litt annen passform enn en hals. Den må strikkes mer som i en L. Jeg har til mynden min.

Den skal brukes som lue ja, så det var et bra tips :) Hvor har du kjøpt til din?

6 minutter siden, simira skrev:

Den ja. Den er tubeformet. NKK har et par bilder med den: http://www.nkkbutikken.no/butikk/lanullva/hundehals/

Ok, fint å se. Ser mest ut som den passer som hals, egentlig. Spørs vel hvor godt den vil holde seg på hodet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Poter skrev:

Den skal brukes som lue ja, så det var et bra tips :) Hvor har du kjøpt til din?

Ok, fint å se. Ser mest ut som den passer som hals, egentlig. Spørs vel hvor godt den vil holde seg på hodet...

 

Mora mi strikket etter å ha sett på dette bildet + en løselig oppskrift som ikke var noe bra. Men du ser fasongen. Salukien min er det nederste bildet med sin gule lue. Det er jo bare å la være å strikke ører. 

1512744_10151814593832105_294934398_n.jpg

1546194_10151814594442105_591917918_n.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Tuvane skrev:

Ja, den så fin ut! Må tenke på om det blir å holde med fleece. 

18 minutter siden, KristinR skrev:

Mora mi strikket etter å ha sett på dette bildet + en løselig oppskrift som ikke var noe bra. Men du ser fasongen. Salukien min er det nederste bildet med sin gule lue. Det er jo bare å la være å strikke ører. 

1512744_10151814593832105_294934398_n.jpg

1546194_10151814594442105_591917918_n.jpg

Så herlig med den gule lua si på, da! :wub: Det er den der typen jeg har sett på og jeg synes de er kjempestilige! Jeg kan ikke strikke, så jeg er like langt der, men kanskje jeg får finne noen som kan strikke på bestilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...