Gå til innhold
Hundesonen.no

Oversikt over utstillingene?


Katharina
 Share

Recommended Posts

Jeg fikk vite i dag at det var utstilling i Drammen travbane av NHL Norges hunden landsforbund. Dessverre så fikk jeg vite det altfor sent til å melde på. Denne utstillinga stod ikke på NKK aktivitetskalenderen som jeg sjekker. Finnes det noen andre egne hundesider som arrangerer utstillinger? Annet enn NKK og NHL. Vil ikke miste enda en utstilling til bare fordi jeg ikke har fått med meg at det var en. ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker du terminlisten som ligger på nkk.no så skal du finne komplett oversikt over alle offisielle utstillinger. De andre arrangert av NHL og lignende er uoffisielle og har ikke tellende resultater.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Katharina skrev:

Var ikke det jeg mente og jeg er ikke noe flink til å forklare meg. Det jeg mente var om det finnes noen andre sider enn NKK og NHL som arrangerer utstillinger?

Jeg vet bare om de to organisasjonene som organiserer det de selv anser som offisielle arrangement og utstillinger - men de er konkurrenter, og har slik jeg ser det ganske ulike opplegg. NHL er en bitteliten organisasjon, framstår ikke akkurat seriøs, og jeg kan ikke se for meg at det finnes andre enda mindre alternativ. 

Derimot hender det at lokale klubber arrangerer matchshow, men det er ikke noen samleside for det, du må bare følge med på klubber i nærmiljøet ditt. Mange bruker FB for å markedsføre sine arrangement i betydelig større grad enn de benytter sine allerede opprettede hjemmesider.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...