Gå til innhold
Hundesonen.no

4 måneder gammel valp og må tisse om natten?


kansi
 Share

Recommended Posts

Hei!

Vi har en herlig blandingshund og alt går stort sett fint! Han er tilsynelatende ikke så lett å trene til å gjøre ting.. Altså, "sitt" gikk kjempefint og alt etter det, ikke så mye. Det er nærmest ingen bjeffing, går stort sett fint på bånd og vi har relativt få uhell inne (noen svake øyeblikk fra meg og samboeren min gjør at han til tider har 1 uhell inne om dagen).

 

Men det er ikke vårt største problem. 

 

Han har et herlig sovehjerte og det setter vi pris på. Å legge han om kvelden, selv om han noen ganger har sovet litt tidligere på kvelden, skjer helt uten noen som helst lyd. Men. 

Guttebassen må tisse. 


Vi snakker bare én tissetur rundt klokka 4/5 og vi legger oss mellom 10-12, det varierer med dagen og timeplanen. 

 

Dette er riktignok litt slitsomt og jeg leste akkurat at en hund på 16 uker skulle i prinsippet sovet om natten. 

 

Noen her som kan hjelpe oss?<3 

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at dere legger han på kvelden, og det skjer uten en lyd. Hvor legges han henn? 

At de må tisse på natta er ganske normalt, bare pass på at det da kun er ut og tisse, og inn igjen. Ikke noe morsomt som skjer, da blir det fort en vane. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...