Gå til innhold
Hundesonen.no

Triks


Kaisen
 Share

Recommended Posts

Hunden min er veldig glad i å trene på triks osv. Jeg bruker å ha et par økter hver dag, men hva kan jeg lære henne? Kan din hund noen kule triks?:) Uten om basic øvelser som sitt osv så kan hun sitte bamse, gi labb, vinke, og hopp. Skal lære henne å rygge og slalom mellom beina. Jeg prøvde å lære henne rull rundt men har gitt litt opp. Har shapet inn at hun legger seg på siden men vi kommer ikke lenger. Hun tilbyr ikke noe mer enn det og hvis jeg prøver å føre med godbit så reiser hun seg. Samme med å bukke... hun har aldri skjønt greia når jeg fører godbit mellom beina hennas. Prøvde å føre godbit når jeg skulle lære henne dekk også men hun forstår det ikke:teehe: lærte henne dekk ved å si dekk hver gang hun la seg ned, men hvor ofte står en hund i bukke-stilling sånn ut av det blå liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tonjek skrev:

Jeg syntes snurring mot både høyre og venstre er en kul og nyttig øvelse.

Slalom mellom beina har vi både mens jeg går, og mens jeg står stille.

Snurr glemte jeg å nevne, hun kan det også :) men hun syns det er mye vanskeligere å snurre mot venstre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...