Triks

5 innlegg i emnet

Hunden min er veldig glad i å trene på triks osv. Jeg bruker å ha et par økter hver dag, men hva kan jeg lære henne? Kan din hund noen kule triks?:) Uten om basic øvelser som sitt osv så kan hun sitte bamse, gi labb, vinke, og hopp. Skal lære henne å rygge og slalom mellom beina. Jeg prøvde å lære henne rull rundt men har gitt litt opp. Har shapet inn at hun legger seg på siden men vi kommer ikke lenger. Hun tilbyr ikke noe mer enn det og hvis jeg prøver å føre med godbit så reiser hun seg. Samme med å bukke... hun har aldri skjønt greia når jeg fører godbit mellom beina hennas. Prøvde å føre godbit når jeg skulle lære henne dekk også men hun forstår det ikke:teehe: lærte henne dekk ved å si dekk hver gang hun la seg ned, men hvor ofte står en hund i bukke-stilling sånn ut av det blå liksom...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes snurring mot både høyre og venstre er en kul og nyttig øvelse.

Slalom mellom beina har vi både mens jeg går, og mens jeg står stille.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger mye morsomt i adventskalender-tråden :) (Får ikke til å linke fra mobil)

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, tonjek skrev:

Jeg syntes snurring mot både høyre og venstre er en kul og nyttig øvelse.

Slalom mellom beina har vi både mens jeg går, og mens jeg står stille.

Snurr glemte jeg å nevne, hun kan det også :) men hun syns det er mye vanskeligere å snurre mot venstre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har trent inn mye gøy med target. Lukke skuffer og skap, trykke på knapp i lyskryss, "pote-på-fot", løpe rundt meg, løpe rundt gjenstand :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Black Friday Salg til Hund