Gå til innhold
Hundesonen.no

Onsdags-EFIT


simira
 Share

Recommended Posts

Har våknet (for meg) ganske tidlig siden vi kom hjem fra ferie, men somler og sitter ikke ved maskina og spiser frokost og spiller Heroes før ca. 9.

DSC_2289.JPG

Klokka 10 lurte jeg på å rusle ut med dyra, men da ringte forsikringsmannen som jeg egentlig hadde avtale med kl. 12. Holder på å gå gjennom forsikringene og se om vi skal bytte før årets hovedforfall.

DSC_2290.JPG

Etterpå ringte jeg til lillesøster. Vi har knapt snakka siden nyttår, så det tok litt tid.

Screenshot_2017-02-01-11-31-57.jpg

Klokka 12, hva med en tur ut, gutter?

DSC_2291.JPG

Henter tørr klesvask før jeg går ned for å kle på meg og gå ut, det ble ikke tur før nærmere 13.

DSC_2292.JPG

Så parkerte jeg ved maskina og spilte mer, helt til gubben kom hjem i fireetida og begynte å lage middag til rollespillgjengen. Pølser med stappe i dag, hundene melder seg frivillig til å kvalitetssikre!

DSC_2294.JPG

Klokka seks er vi i gang med spillinga.

DSC_2296.JPG

Odin snoker etter snacks

DSC_2300.JPG

Men må nøye seg med kos. Mens Chanter husgjest må se på. Kovu er innestengt på kontoret, Chanter er den eneste hunden jeg vet om som Kovu virkelig ikke tåler trynet på.

DSC_2302.JPG

Litt senere på kvelden møter vi en katt med vinger. Kong Nosekos...

DSC_2306.JPG

I titiden er det slutt på både spilling og dagen. På badet ligger hauger av klesvask etter ferien og venter på omsorg. Jaja, bra det er en rolig helg.

DSC_2307.JPG

 

 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...