Gå til innhold
Hundesonen.no

Grå og kjedelig hverdags EFIT


yurij
 Share

Recommended Posts

Kl 7 , mørkt .. frokost .

WP_20170201_07_47_02_Pro.jpg

Fra kl 9 var dyr ute . Grått og trist og null sikt i dag . Grimstad er fint uansett da med hav og hei :)  WP_20170201_09_12_27_Pro.jpgWP_20170201_09_26_02_Pro.jpgWP_20170201_09_33_47_Pro.jpgWP_20170201_09_34_12_Pro.jpg

 

Yarina undersøker heller for matrester :)  WP_20170201_09_35_24_Pro.jpg

Kl 11 Stopp på Felleskjøpet ( for litt hundesnacks)  på vei hjem WP_20170201_10_34_12_Pro.jpg

Kaffe før jobb

 WP_20170201_11_12_05_Pro.jpg

Vi deler det du har?

 WP_20170201_11_16_24_Pro.jpg

 

                         Kl 12 Sykle til jobbWP_20170201_11_54_29_Pro.jpg

 

Kl 13 Ingen arbeidere inne enda

 WP_20170201_12_56_33_Pro.jpg

 

16 til 20 arbeidsplass. Vanskelig å få tatt bilde uten å få med noen så det blir "arkivbilde"hall.jpg

Kl 20 Kveldsforing over hele fjøla

 ponnistall.jpg

Kl 21 hjemme hunder får mat og mennesket spiser laks

WP_20170201_20_48_24_Pro.jpg

Måtte slippe inn Terkel og gjorde en kjempebrøler ! Denne er helt uoppdragen :D ( skammer meg litt her :D )  Ikke er juletrekket av sofaen heller WP_20170201_21_00_46_Pro.jpg

Kl 22 Kjendisfarmen

WP_20170201_22_01_02_Pro.jpg

                           

                             Og innimellom slipper man hundene ut og inn sånn ca en million ganger :D WP_20170201_21_06_52_Pro 1.jpg

 

 

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nuka skrev:

Hihi, hvor pleier du å gå tur? Jeg bor skummelt nært den FK butikken :P Prøvde å identifisere hvor de andre bildene var tatt meg skjønte ikke helt, bortsett fra AGR. Hvis jeg møter en sånn fluffy pels som du har så stopper jeg deg :ahappy:

:D Gjør du? I Grimstad? Akkurat disse bildene er fra Rossefjellet men jeg går tur på alle knauser i området Reddal/ Landvik/ Fjæreheia / Bjærkoselva :)  Har du tispe og har fri på dagtid er det bare å henge med :)  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, yurij skrev:

:D Gjør du? I Grimstad? Akkurat disse bildene er fra Rossefjellet men jeg går tur på alle knauser i området Reddal/ Landvik/ Fjæreheia / Bjærkoselva :)  Har du tispe og har fri på dagtid er det bare å henge med :)  

Har en 4 års (veldig forsiktig, stille og rolig) tispe og bor på Bergemoen :D Har mye tid + bil :thumbs:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nuka skrev:

Har en 4 års (veldig forsiktig, stille og rolig) tispe og bor på Bergemoen :D Har mye tid + bil :thumbs:

Så kult , er bare litt skeptisk til ukjente hanner :D  De er ikke alltid like greie med andre hanner selv om eierne hevder det på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, yurij skrev:

Så kult , er bare litt skeptisk til ukjente hanner :D  De er ikke alltid like greie med andre hanner selv om eierne hevder det på forhånd :)

Skjønner deg godt. Min tispe er ikke særlig glad i hanner :P Hun greier ikke si ifra når de blir pågående. Hun er av den konfliktsky typen :P Vi får avtale en tur etter hvert!!! Hadde vært hyggelig :) Aldri møtt rasen som du har før! Men jeg har stadig vekk sett en irsk ulvehund rundt kiwi/FK, den ser ut som en ponni :sweat:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nuka skrev:

Skjønner deg godt. Min tispe er ikke særlig glad i hanner :P Hun greier ikke si ifra når de blir pågående. Hun er av den konfliktsky typen :P Vi får avtale en tur etter hvert!!! Hadde vært hyggelig :) Aldri møtt rasen som du har før! Men jeg har stadig vekk sett en irsk ulvehund rundt kiwi/FK, den ser ut som en ponni :sweat:

Ja, den har jeg sett , mine er halvparten :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, MarieR skrev:

Kjenner jeg er skikkelig misunnelig på arbeidsplassen din! :P

Blir ikke rik da, med mindre jeg står og underviser utenom arbeidstid også men det orker jeg ikke ? Det går rundt så lenge vi er to og han tjener ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...