Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder stjålet på åpen gate


xxx12345
 Share

Recommended Posts

6 minutter siden, yurij skrev:

Forsikringspenger?   Hvorfor lyve om hest påkjørt av trailer eller klovn med øks liksom :/ Folk juger til media om så mye rart

Joda, det kan være en grunn, men jeg tenker at da ville hun kanskje ikke gått til avisen med det? Om noen bare har "stjålet" hundene hennes så vil jo venner, familie, naboer etc kunne se når hundene er hjemme igjen? Jeg synes det høres mer ulogisk ut jeg da :P 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tonje skrev:

Joda, det kan være en grunn, men jeg tenker at da ville hun kanskje ikke gått til avisen med det? Om noen bare har "stjålet" hundene hennes så vil jo venner, familie, naboer etc kunne se når hundene er hjemme igjen? Jeg synes det høres mer ulogisk ut jeg da :P 

 

Er ikke så lenge siden en trailersjåfør ble hengt ut i media for å ha kjørt på hest med  og stukket av , bare oppspinn. Og i samme veva som alle klovner poppet opp overalt var det jammen ei som stod frem i avisa etter møte med klovn m kjøttøks. Bare oppspinn det også. så det er aldri godt å vite hva som er sant.. Og denne var jo litt tvilsom

Akkurat i denne saken trenger jo ikke hun ha gått til avisa, journalister har politiradio på nattbordet så de får med seg alt 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske så skeptisk til den storyen der. Hørte naboen snakke om den på tirsdag kveld, etter at nyheten var spredd på FB. Hele forklaringen virket temmelig søkt, i tillegg passer det ikke helt med mørkeredsel og å gå gjennom hovedgården, i tillegg til hvor hun påstod at bilen skulle ha stått. Og hvorfor skulle noen vente akkurat der på hundeeiere? Det er ikke så mange som går gjennom selve gården når de er på tur med hunden i området. De går i parken ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel hva den gærne dama har gjort med bikkjene... med forsikringssvindel med bil, så senker man jo gjerne bilen i en innsjø eller noe sånt. Er de avlivet hos veterinær, så ville vel kanskje veterinæren ha stått fram og sagt at de faktisk er avlivet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Jeg kjenner ikke stedet men syntes historien var merkelig og på en måte dessverre fikk jeg rett. Desverre for dem som får hunen stjålet for dette gjør at folk vil tro mindre på de reelle historiene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ante meg gitt. Ikke noe veldig stort sjokk da jeg så det på FB akkurat :sleep: Nå lurer jeg bare veldig på hva hun har gjort med bikkjene :huh:
Edit: det stilles spørsmål til om det i det hele tatt eksisterte noen hunder. Får nesten bare håpe de var oppdiktet, for hundenes del... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Det må jo ha eksistert hunder på ett eller annet tidspunkt. Hvis ikke hadde hun jo blitt avslørt i det bildet av henne var ute. Familie, naboer, og venner ville jo vært klar over det hvis hun ikke hadde hatt hund. 

Første som slo meg når jeg leste det var oppspinn var forsikringssvindel. Jeg har ikke sett i andre saker om hunder som er forsvunnet at prisen på hver hund er blitt trukket frem slik som her. 

Men egentlig er det en fordel at hun var så dum å stå frem med fullt navn og bilde. Nå slipper kanskje andre å selge valp til henne i fremtiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...