Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har kjøpt et ***** hus.   https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=91368606&fks=91368606   Vi EIER et hus.    

...spretter jeg innom for å fortelle at 12 små nøster har funnet veien ut, resten jobber med saken.  

Søtbass (sånn helt seriøst, han er usedvanlig vakker? Ikke sant?  )          

Posted Images

Deilig at februar er her, det føles så mye nærmere vår når januar er over :) 

Venter på første pasient mens jeg spiser et eple. Vi har verdens koseligste sekretær som er som ei bestemor for oss og tar med fersk frukt og annet godis som hun danderer så fint og legger frem på personalrommet vårt. Små hverdagsgleder :) 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn,  fremdeles kvalm og vondt i magen,  men har ikke kasta opp på 12 timer,  jeg øyner håp! Bestilt ingefærøl og noe salt av gubben,  så får det når han levert frk. Vilikke i barnehagen og kommet hjem fra butikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Ja tiden har gått alt for fort. :huh:

I dag er jeg sår i alle slimhinner som kan bli rammet av viruset som går, og søvnen har uteblitt i natt. Nå skal jeg prøve å få meg en powernap  før jeg pakker meg inn i glava eller noe for å holde varmen på tur. :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, februar :D I dag er jeg vel offisielt voksen? Ikke lenger i 20 årene,men 30 :D Også fikk jeg gode nyheter av fetteren min i går, håper, håper det er så bra som det virker! For da kommer livet våres til å ta en ny vending!

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Stine skrev:

Jippi, februar :D I dag er jeg vel offisielt voksen? Ikke lenger i 20 årene,men 30 :D Også fikk jeg gode nyheter av fetteren min i går, håper, håper det er så bra som det virker! For da kommer livet våres til å ta en ny vending!

Gratulerer med dagen! :D

Også a og b, og alt det der... Jeg ble jo supernysgjerrig av å lese det der! :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Annik skrev:

Gratulerer med dagen! :D

Også a og b, og alt det der... Jeg ble jo supernysgjerrig av å lese det der! :lol:

Takk :D

Det kan hende det kommer et gårdsbruk (gammelt sådan) til salgs på drømmeplassen min :D

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Stine skrev:

Jippi, februar :D I dag er jeg vel offisielt voksen? Ikke lenger i 20 årene,men 30 :D Også fikk jeg gode nyheter av fetteren min i går, håper, håper det er så bra som det virker! For da kommer livet våres til å ta en ny vending!

Gratulerer med dagen! 

 

 

I dag stod jeg ikke opp før sånn ca nå. Det var deilig det! Etter å ha stått opp 4 og 6 de andre dagene denne uka. Var litt sliten så deilig å få sovet ut og slappet av litt i senga før man måtte stå opp. :D

Da er det vel egentlig bare å hive seg over bøker om to strakser så jeg får lest litt før jeg må på ekstraskift på jobb. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Bare ikke kall det pannelykt, det gjorde jeg en gang og ble grundig mobba på sonen. :aww:

Sonen mobber da INGEN... vi bare påpeker tabber... :aww: 

11 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Og når det gjelder polyamori, jeg slår (som kjent) et slag for zeroamori! FREEDOM!! :lol:

Støttes 100% :lol: 

43 minutter siden, Stine skrev:

Jippi, februar :D I dag er jeg vel offisielt voksen? Ikke lenger i 20 årene,men 30 :D Også fikk jeg gode nyheter av fetteren min i går, håper, håper det er så bra som det virker! For da kommer livet våres til å ta en ny vending!

Grattis med dagen :bananas::flowers:

Gårsdagens lidelse: Jeg hadde brukt opp månedskvoten hos Icenet - og da var nettet så tregt at jeg ikke orket å være pålogget engang. Det gikk egentlig helt fint, men jeg kjente på noen abstinenser ja :o 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten mørketid ute her, selv om jeg er lengst sør i landet. Spist opp havregrøten min, så nå må jeg slappe av litt med et strikketøy før jeg begynner på noe fornuftig.

Skrullehunden er frisk og i full vigør. Forstår at det er lenge siden vi har hatt valp. Denne har enda valpetendenser, og jeg må hele tiden være på vakt for å hindre at han gjør noen bølleting. Men han er smart også, så han lærer (og avlæres) ganske raskt ser det ut for.

Men det å kunne gå tur med to problemfrie, voksne, fornuftige hunder som verken slåss, stikker av eller stikker etter vilt eller beitedyr er visst en saga blott. Jeg savner den hunden vi mistet for en stund siden så det gjør ondt langt ned i hjerteroten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...